Home Petua Tips Pamer koleksi jam, topi di luar rumah, individu m1steri’ tiba-tiba muncul depan...

Pamer koleksi jam, topi di luar rumah, individu m1steri’ tiba-tiba muncul depan pintu dah jadi perkara biasa

78
0

Setiap orang mempunyai hobi, setiap orang juga mempunyai hobi berbeza, ada yang suka menonton tv, bersukan, bersenam dan macam2 lagi hobi. Ada juga orang hobinya mengumpul barang2.

Antara hobi yang paling digemari ramai adalah mengumpul barang2 untuk dijadikan sesebuah koleksi. Kadang2 koleksi dari hobi tersebut ada yang dijadikan sumber pendapatan.

Sama seperti sebuah rumah yang telah mengumpul jam sebagai hobi. Jam tersebut dikumpul dan diletakkan di bahagian dinding luar rumah, pemilik rumah tersebut menjadikan jam dan juga topi sebagai koleksi.

Menurut pemiliknya, ada seorang pak cik yang telah berhenti di depan rumahnya dan telah memberinya jam untuk ditambahkan pada koleksi di rumahnya itu membuatkan dirinya terasa terkejut dan amat berbesar hati kerana ada insan yang sama2 turut menyumbang terhadap koleksinya itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, pelbagai komen yang telah ditinggalkan oleh netizen dan salah satunya adalah mereka bertanya samada pemiliknya itu menepati masa atau tidak memandangkan pelbagai jenis jam di rumahnya itu yang boleh menunjukkan waktu kepadanya.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Tiktok

Previous article[VIDEO] Gelagat PU Riz mengajar sambil guna ‘filter’ kelakar buat ramai terhibur
Next article“Tak pandai boleh belajar, yang penting adab kena ada,” – Bonda Rozita kongsi kerenah Aliff Syukri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here