Home Petua Tips Pasangan Kembar Tunang Pada Tarikh Yang Sama, Sekali L4hirkan Anak Pun Pada...

Pasangan Kembar Tunang Pada Tarikh Yang Sama, Sekali L4hirkan Anak Pun Pada TArikh Yang Sama!

59
0

Bila bercakap mengenai kembar, pastinya ramai yang teruja apabila mereka ini akan mengenakan pakaian sedondon serta miliki Malah, raut wajah yang sama. Malah, yang paling seronok boleh kongsi pelbagai hal yang sama dengan kembar.

Pernah tular bertunang hari sama. Itulah yang dilalui pasangan kembar dikenali sebagai Zalila Nordin Nordin serta Zasya Nordin. Kalau sebelum ini pasangan kembar ini berkongsi tarikh pertunangan tapi kali ini mereka turut berkongsi tarikh melahirkan anak.

Tunang Tarikh Sama

Bersalin pada hari yang sama. Menerusi video yang dimuat naik oleh @zalilanordin37 di TlkTok berkongsi detik dia dan kembarnya bakal melahirkan anak pada 9 Januari lalu.

Menurut @zalilanordin37, tarikh tersebut bukan sahaja sama dengan anak mereka dengan malah turut ulang tahun kelahiran dia dan kembarnya. Difahamkan, pasangan kembar ini telah selamat bersalin dan kedua-duanya menimang cahaya mata perempuan yang comel.

BersaIin pun taarikh sama

Jgn tertukar anak sudah la.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet mengucapkan tahniah selain turut berseloroh agar kembar ini tidak tertukar anak mereka.

Best ada kembar, kongsi sama-sama kembar

Macam mana boleh tarikh sama ni?

Sumber : Redaksi / lg

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articleNeelofa Mengidam Nasi Dagang, Tempahan Sampai Terus Depan Rumah – “Teringin Sebelum Berpantang”
Next article‘Ak1bat’ jadi diri sendiri, rakan-rakan kepada ‘wanita bersuara lelaki’ sering dianggap cur4ng oleh pakwe masing-masing

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here