Home Petua Tips Hanya Potret & Sejadah Biru Ashraf Sinclair Jadi Peneman Ketika Solat Aidilfitri

Hanya Potret & Sejadah Biru Ashraf Sinclair Jadi Peneman Ketika Solat Aidilfitri

1510
0

Bunga Citra Lestari atau BCL menyambut lebaran tahun ini tanpa kehadiran suaminya, Ashraf Sinclair. Seperti diketahui, Ashraf Sinclair meninggal di Jakarta, pada 18 Februari 2020, menjelang subuh kerana serangan jantung.

Pemergian Ashraf Sinclair meninggalkan kesedihan yang mendalam bagi BCL, anaknya Noah Aidan Sinclair, dan keluarga besarnya. Pada hari Syawal pertama, BCL dan Noah memuat naik gambar selepas solat Aidilfitri di rumah.

Apa yang membuat mereka terharu adalah mengambil gambar berlatar belakang kan potret Ashraf Sinclair di bingkai. Foto itu dimuat naik di akaun Instagramnya dengan kapsyen. “Minal Aidin Wal Faizin … Maaf Maaf Lahir Batin,” tulis penyanyi itu.

Kenangan bersama Ashraf Sinclair tidak hanya melintas di ingatan isterinya. Pada hari yang sama, adik lelaki Ashraf Sinclair, Adam Sinclair memuat naik gambar sejadah berwarna biru.

Sejadah biru terdiri dengan rekaan motif abstrak itu begitu mengharukan. Di bahagian bawah sejadah itu ada tertulis nama Ashraf.

Bersama foto ini, Adam Sinclair menulis, “Selamat hari raya Abang, maaf zahir batin.”.

Walaupun raya kali ini, ahli keluarga tidak lengkap, Adam Sinclair kelihatan gembira dan bersyukur. Dalam foto tersebut, terdapat Adam Sinclair, isteri kesayangannya Yuna, dan ibu bapa mereka.

Adam Sinclair mengucapkan selamat menyambut Idulfitri. “Selamat Bercuti semua orang, tidak kira jika anda selalu dekat dengan hati kami”– dia menyimpulkan.

Yuna juga memuat naik sejadah Ashraf Sinclair berwarna biru dalam Instagram Stories. Dia mengabadikan beberapa saat semasa solat Aildifitri di rumah. Sejadah biru itu terhampar di atas permaidani. Nampaknya, digunakan Adam Sinclair untuk menunaikan solat bersama.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : VV

Previous articleTuan Rumah Kata Tak Ajak pun Tetapi Tetamu Dtg Sendiri.Tapi Kantoi Bila Polis Tanya Tetamu
Next articleKKM jangka kes Covid-19 meningkat esok, lusa. Semua berpunca dari sini

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here