Home Petua Tips “Penonton Suka” ‘Kutvk’ Lakonan Sendiri, Izara Aishah Mahu Drama Melayu Lebih...

“Penonton Suka” ‘Kutvk’ Lakonan Sendiri, Izara Aishah Mahu Drama Melayu Lebih Berku4liti

72
0

Sekarang ni bermacam-macam jenis drama dah ditayangkan di semua stesen TV Malaysia, kisah cinta, kahwin p4ksa, per3butan harta dan macam-macam lagi.

Disebabkan itu lah pelakon Izara Aishah tampil memberi pendapat mengenai pattern drama yang sama sahaja sehingga bagaikan tiada kelainan.

Melalui twit yang dimuat naik oleh ibu kepada seorang cahaya mata itu, beliau turut sempat ‘mengvtuk’ drama lakonannya yang berkahwin dengan pelajar sendiri menerusi drama Isteriku Cikguku.

Izara turut berharap agar ada banyak lagi drama Melayu yang berkualiti seperti drama Nur yang dilihat dapat memberi imp4k kepada yang menonton.

Dalam masa yang sama, Izara turut mengakui bahawa sehingga kini beliau masih diberi tawaran untuk berlakon dalam drama kisah cinta dengan al4san ‘penonton suka’ menonton genre begitu.

Pelakon Elfira Loy turut sempat meny3lit memberikan komen berbunyi teguran ak1bat terl4mpau banyak drama yang menghidangkan jalan cerita mengejar cinta.

Ramai pengikut Izara di laamn Twitter turut bersetuju dengan kata-kata tersebut dan berharap agar industri perfileman Malaysia akan berubah suatu masa nanti.

Tidak dinafikan, ada sahaja karya yang hebat tetapi kebanyakannya yang dihidangkan kepada penonton ialah kisah cinta sahaja.

Sumber foto: Twitter Izara Aishah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.hotfm.com.my/

Previous articleMenawan! Bella Astillah Dipuji Pandai Jaga Badan Walau Sudah Bergelar Ibu Kepada 2 Orang Anak
Next article“Jika Betul Saya Remp1t, Sund4l & Per3mpas, Mana Bukt1nya?”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here