Home Petua Tips PU Riz Ded4h Kesuk4ran Menj4ga Neelofa

PU Riz Ded4h Kesuk4ran Menj4ga Neelofa

54
0

Sudah hampir dua bulan melayari bahtera rumah tangga, pasti ia merupakan pengalaman baru buat pasangan selebriti Neelofa dan suaminya, PU Riz.

Baru-baru ini, akaun Instagram Neelofa ada memuat naik sedutan video pasangan tersebut ditemubual oleh seorang peminat secara siaran langsung.


Apa yang menjadi perhatian ramai adalah soalan yang diajukan oleh peminat yang bertanyakan,”Susah tak nak jaga Lofa ni Ustaz?”

Haris mendedahkan ada waktu susah dan senang dalam menjaga isterinya lebih-lebih lagi Neelofa seorang wanita bekerjaya dan bergelar ‘ketua’.

Katanya lagi, personaliti Neelofa menyebabkan dirinya sebagai suami tidak mudah untuk memberi arahan kepada isterinya. Namun, mereka mengakui masih menyesuaikan diri dengan suasana baharu alam perkahwinan.

“Ada susah, ada senang.. Tapi pengalaman yang adventurous. Ye lah dia orang perempuan yang dah lama jadi ‘boss’ dalam hidup dia. Jadi, bila kita datang sebagai seorang suami.. Jihad dia lah untuk taat suami,” jawabnya.

Sementara itu, Neelofa turut menambah:

“Menyesuaikan diri daripada hidup bujang ke sudah berkahwin adalah tidak mudah tetapi saya cuba sebaik mungkin untuk taat kepada suami,” jelas Neelofa.

Neelofa dan PU Riz mendirikan rumah tangga pada 27 Mac lalu di sebuah hotel terkemuka di ibu negara.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Previous articleDakw4an Khairuddin diperiksa di SJR Perasing Bersama Mawar Karim. Ini Pendedahan Pihak p0lis
Next article“Tol Gombak Dan Sungai Besi Mula Ses4k,” Ada Cubaan Balik Kampung Sebel0m ‘T0tal Lockd0wn’?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here