Home Petua Tips “Apa kau cakap tadi” Lelaki Tak Puas Hati Kluar Kete Terus Trbalikkan...

“Apa kau cakap tadi” Lelaki Tak Puas Hati Kluar Kete Terus Trbalikkan Gerai Air Shuk

264
0

Kejadian yang baru menimpa Shuk dan kawannya masih membuatkan Shuk kebingungan dan tidak tahu apa sebenarnya atau motif lelaki Myvi putih itu.

Mulanya nampak tenang tapi terus keluar kereta dan cari pasal dengan kawan Shuk.

 

 

Berikutan Shuk dis.indir bern.iaga gara-gara kini sudah keh.ilangan pekerjaan, p.elawak dan pengacara k.ontroversi, Shuk Sahar, 35, meng.aku masih terkejut dengan t.indakan seorang lelaki a.sing yang singgah ke gerai minuman dan m.enolak barangan jualannya.

Menurut shuk, semasa k.ejadian, dia bersama pembantu peribadinya, Iskandar Nurzaman, 23, sedang bern.iaga air minuman di tepi jalan di kawasan tersebut sebelum didatangi seorang lelaki berbaju hitam yang menaiki kereta Myvi berwarna putih.

“Dia member.hentikan kenderaanya di depan gerai, tetapi dari awal lagi saya sudah rasa pelik, dia pegang telefon seolah-olah sedang me.rekod video.

Shuk tidak mrah

Saya dan Iskandar tanya dia mahu beli minuman yang mana sebelum tiba-tiba d.isindir oleh lelaki itu.

“B.erang dengan ti.ndakannya, Iskandar cuba mempert.ahankan saya sebelum lelaki tersebut bertindak ag.resif dan cuba mem.ukulnya. Saya cuba h.alang dan mungkin kerana tidak puas hati, dia kemudiannya menolak barangan jualan di meja sebelum pergi begitu sahaja,”katanya.

Shuk berkata demikian ketika dihubungi Utusan Malaysia berikutan ke.jadian tersebut yang berlaku di Wangsa Maju, hari ini.

Bagaimanapun,menurut Shuk, dia tidak ma.rah dengan apa yang berlaku sebaliknya kebin.gungan dan tertanya-tanya apakah m.otif sebenar lelaki berbaju hitam tersebut.

“Saya sempat tengok nombor plat keretanya tetapi tak akanlah saya nak s.ebarkan pula. Buat masa sekarang, saya tengok dulu macam mana, kalau perlu buat lap.oran polis, mungkin saya akan pergi ke balai.

“Saya cuma nak tahu kenapa dia terg.amak buat begitu dan apa n.iatnya sebab seolah-olah dia memang mahu cari p.asal sejak dari awal,”katanya.

Shuk sebelum ini terpa.lit dengan beberapa k.ontroversi memb.abitkan rumah tangganya dengan isteri, Rossalennah Natassyiah Asshaferah, 24.

Dia juga menjadi ba.han bualan ramai berikutan perl.ucutan jawatannya sebagai penyampai radio Hot FM baru-baru ini.

 

Jom Intip Kediaman Mewah Pelawak Sensasi Ini

Sensasinya nama Shuk Sahar sejak tahun lalu membawa hingga ke tahun ini.

Kisah rumah tangganya bersama Rossalennah Natassyiah Asshaferah sering diintai netizen berikutan kisah kecur4ngan dengan wanita bernama Fara Salleh.

Mengaku belajar dari kesilapan, hal sama berulang lagi tahun ini. Itu membuka peluang untuk netizen membongkar lebih mendalam perihal hidupnya.

Terbaharu, kediaman tiga tingkat milik pelawak kelahiran Pulau Pinang itu pula menjadi bualan ramai.

Menerusi beberapa keping foto yang dipercayai pernah dikongsikan pereka hiasan dalaman Shuk disebarkan semula oleh warganet.

 

Dekorasi berkonsepkan European itu cukup selesa buat Shuk dan ahli keluarganya berehat. Pemilihan perabot yang minimalis juga menjadikan ruang kediaman itu nampak luas dan mewah.

Lebih menarik, kediaman Shuk itu diubahsuai dengan penambahan bilik kaca yang menempatkan ruang gaming bersambung dengan bilik tidur utamanya.

Meninjau ruang itu, ia dilengkapi dengan meja snooker, mesin game arcade, kerusi urut dan PC game yang menjadi kegilaan jejaka masa kini. Memang complete!

Mengimbas semula perjalanan seni Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar, 34, langkah pertamanya menerusi rancangan Raja Lawak musim kelima (2011) bersama kumpulan Balas.

Shuk kemudiannya bertugas sebagai penyampai radio Hot FM dan mengacarakan beberapa rancangan popular termasuk I Can See Your Voice Malaysia selain acara hiburan tanah air.

Kerjaya Shuk turut disokong menerusi beberapa filem lakonannya seperti Adnan Sempit 2, Zombie Kilang Biskut, Suamiku Jatuh Dari Langit dan Keranda Tok Wan Terbang.

Pada 20 Disember 2015, Shuk mendirikan rumah tangga bersama Sera dan dikurniakan dua cahaya mata, Nur Qurratu Ain dan Nur Assyifatu Aimy.

https://youtu.be/OTRCtn3hf5Q

Kredit : Utusan/Shuk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Previous articleKebenaran Rentas Negeri? Kini Ini Yg bakal Diumumkan MKN & KKM
Next articleSeorng Badut Dan Adiwira Spidermn Kini Tinggal Dlm Kereta Dgn Bini.Bila PKP Tiada Job.Ini Pengakuannya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here