Home Petua Tips “Rindu kasih sayang seorang ayah” Terpancar Jelas Keakraban Wajah Suami Dengan Anak...

“Rindu kasih sayang seorang ayah” Terpancar Jelas Keakraban Wajah Suami Dengan Anak Elly Mazlein

278
0

Anak mana yang tidak menyayangi kedua ibubapanya. Seorang anak, terutama yang masih kecil memerluukan perhatian dari ibubapanya kerana ingatan mereka sangat ku4t untuk mengingati memori bersama keluarga.

Terutamanya seorang bapa yang sering dikaitkan dengan kesibukan kerja dan tiada masa, ibu bapa haruslah lebih memikirkan akan perkembangan anak itu kerana emosi boleh memberi impak besar pada mereka ketika mereka kecil.

Seperti juga anak Elly Mazlein, selepas perpisahan ibubapanya, pasti beliau memerluukan lebih perhatian dan kasih sayang dari ibubapa.

Setelah selesai majlis malam berinai Elly Mazlein dan kelihatan majlis sungguh meriah dan dalam majlis itu jugalah Elly sudah mendedahkan wajah Papa Awan Nano beliau bersama anaknya.

Setelah menjadi pasangan suami isteri yang diadakan penuh gemilang namun dalam kegembiraan ini sudah tentu yang
juga gembira anak perempuan Elly Mazlein yang masih kecil yang memerlukan belaian kasih seorang ayah.

Namun watak yang ada pada wajah suami Elly memang seorang yang penyayang dan mempunyai ciri ciri seorang ayah.

View this post on Instagram

 

Venue Dewan Merdeka World Trade Centre, Kuala Lumpur @worldtradecentrekualalumpur FB Worldtradecentrekualalumpur Deco & Planner by Reka Teemor @Rekateemor . Dress kakaklina by jimmy couture @jimmycouture . Dress sefhia by @epul_senitravision Tuxedo Mohamad Azlan by senitra @epul_senitravision . Live Feed CST PRODUCTION @cstproduction . Emcee @zulinaziz PR Media @sakirinaca90 . Make-up @annacjmakeover_oficial Hair-do @gebrielpadan . Photographer @faridismproduction . Videographer @faridismproduction @blastphere_ventures Doorgifts @the_prettypastel Wedding cake by Mad About Cake @madaboutcake_official Hand Bouquet @mad.about.bunga . Deco Hantaran Lelaki dan Perempuan @rekateemor Earrings n Accesories @jimmycouture Performance @akimahmad @nizamlaksamana3011 @gmiescreen @intansarafina . Aris Ariwatan . Bridesmaid @nad.zainal @jasmineashraff @fashasandha @azzaelite @intansarafina @lindabeego @ritrud727 @farahdhiya_fd Dress Bridesmaid by Adam Rashid @adam.r_lamaison . Make-up Bridesmaid @gebrielpadan @erwannymakeover @appless81 Sound, Lights & LED : Urbandjz Event Solution @deejay_jeevan Photobooth @raaiq.booth . #NikahAzlanEllyMazlein #wtckl

A post shared by ELSefhia (@iamellymazlein) on

 

Sama Sepadan

 

Namun apa yang menarik perhatian netizen adalah apabila melihat anak perempuan Elly Mazlein, Putri Sara Sefhia, yang masuk ke dewan majlis sambil memeluk dengan erat bakal bapanya itu.

 

 

Ceria Setelah Menjadi Suami Isteri

 

Para netizen mengucapkan tahniah kepada Elly Mazlein dan ada yg mengatakan Putri Sara Sefhia sangat merindukan kasih seorang bapa apabila melihat beliau memeluk erat bakal bapanya itu.

 

Selain itu, ramai yang memuji bakal suami Elly Mazlein itu sungguh kacak dan ada yang mengatakan beliau punya iras seperti bl4ck mentor dan penyanyi indonesia, Judika.

 

Ingatkan Black tadi

Majlis pernikahan dan resepsi kedua mempelai itu akan diadakan hari ini di dewan yang sama iaitu di PWTC, Kuala Lumpur.

Kredit : lepatpisang

Sumber : ig iamellymazlein | ig bernamayouth | Fb Rozita Che Wan dan Zain Saidin

Kredit: informasi viral

Previous article‘Lengkap Dengan Telekung Dan Berlapikkan Sejadah Dalam Hutan’ Ibu Tetap S0lat Anak Hil4ng
Next article“Tindakan Nabila Itu S4lah” Sharnaaz Mula Bersuara Juga

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here