Home Petua Tips “Rita Rudaini Ajak Farah Hanim Bersemuka” – Ditvduh Ant1vaks1n

“Rita Rudaini Ajak Farah Hanim Bersemuka” – Ditvduh Ant1vaks1n

63
0

Sejak semalam tular di media sosial apabila pengacara Fara Hanim Razak mend4kwa dua jirannya yang merupakan dikalangan dikatakan individu ant1vaks1n.

Difahamkan, pengacara itu memuat naik status tersebut di Twitter memberi gambaran nama artis terbabit bermula dengan pangkal huruf RR dan LL serta selalu menyebarkan dakyah rebus bunga cengkih untuk elak v1rus Cov1d-19.

Meskipun tidak mended4hkan nama pelakon tersebut, ramai netizen mengatakan salah seorang jiran Fara yang dimaksudkan itu adalah pelakon Rita Rudaini.

Tidak hanya berdiam diri, Rita dilihat memuat naik perkongsian di Intagram menempelak tindakan Fara Hanim yang mend4kwanya seorang anti vaks1n dan menganggap Cov1d-19 adalah ilumin4ti, malah Rita mengajak untuk bersemuka jika tidak berpuas hati dengan individu-individu yang disebutkan.

“Beginikah sikap seorang muslimah. Datanglah jumpa depan-depan, bukan tak pernah sembang pun.

“Saya lagi lama duduk di kawasan ini, berjiran dengan Scha Alyahya dan Awal Ashaari serta Lufya. Tak pernah pula jumpa jiran macam ini. Elok je kami. Kalau tak puas hati datanglah berjumpa, kita orang Islam dan hidup berjiran. Apa masalah awak?

“Saya tak pernah tulis saya anti vaks1n. Saya nak rebus rumput ke, itu saya punya pasal. Tak pernah kacau hidup orang pun,” katanya.

Kata Rita lagi, individu seperti Fara tidak boleh dibuat jiran kerana diharapan orang mungkin buat baik tetapi dibalakang suka mengata dan cakap burvk.

“Eh, nampak sangat tidak bijak. Pasal vaks1n saja pun nak pandang serong dekat orang. Islam pula tu. Orang macam ni tak boleh buat jiran, suka cakap belakang.

“Depan bukan main manis mulut, belakang busvk juga ya. Tak payahlah tulis RR LL. Tulis je nama, apasalahnya kalau nak cari publisiti. Lepas ni naiklah followers. Jah4t juga mulut awak ya sis,” tulisnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.keramatviral.com/

Previous articleDed4h Nama Selebriti Antivax, Rita Rudaini Mahu Bers3muka Dengan Farahanim Razak
Next articleNina Iskandar dedah rahsia Brunei mengekang wab4k sampai tiada kes c0vid direk0dkan sejak setahun lalu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here