Home Petua Tips Disebalik Menegur Safawi TMJ Akhirnya Berkata ‘ Safawi Seorang Top Player Dan...

Disebalik Menegur Safawi TMJ Akhirnya Berkata ‘ Safawi Seorang Top Player Dan Sebahagian Keluarga JDT’ Buat Netizen Terpegun

232
0

BIARPUN timbul sedikit kekec0han susulan teguran pemilik kelab bola sepak Johor Darul Takzim (JDT), Tunku Ismail Sultan Ibrahim terhadap pemainnya, Safawi Rasid, hubungan kedua-duanya nampak tidak terjejas.

Dalam satu kemaskini di akaun Facebook Johor Southern Tigers pada Khamis, Tunku Ismail yang mesra disapa TMJ

meluahkan sokongan terhadap bintang muda itu yang dianggap sebagai top player yang profesional.

“Beliau seorang pemain yang sangat berbakat serta mempunyai masa hadapan yang cerah dan saya yakin beliau akan membuat keputusan-keputusan yang akan membantunya berjaya.

“Sepertimana dengan setiap individu yang merupakan sebahagian daripada keluarga JDT, saya akan sentiasa bersama Safawi.

“Dan kelab ini akan melakukan yang terbaik untuk memastikan hanya yang terbaik untuk kerjaya Safawi,” tulis baginda.

 

Kata Kata Pujian TMJ Pada Safawi

Kata-Kata TMJ,

“Safawi Rasid adalah seorang ‘top player’ yang menggambarkan tahap profesionalisme dalam Kelab Bolasepak Johor Darul Ta’zim (JDT). Beliau seorang pemain yang sangat berbakat serta mempunyai masa hadapan yang cerah dan

saya yakin beliau akan membuat keputusan-keputusan yang akan membantunya berjaya. Sepertimana dengan setiap individu yang merupakan sebahagian daripada Keluarga JDT, saya akan sentiasa bersama Safawi dan kelab ini akan melakukan yang terbaik untuk memastikan hanya yang terbaik untuk kerjaya Safawi.”

DYAM Mejar Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor

Di ruangan komen, netizen memuji sikap TMJ dan berharap Safawi tidak mensia-siakan kepercayaan yang diberikan big boss JDT itu.

Kontr0versi timbul sebelum ini apabila TMJ memuat naik status di akaun Instagram menegur prestasi Pemain Paling Bernilai Liga Malaysia 2019 itu, yang did4kwa merosot kerana terlalu memikirkan hal peribadi.

TMJ mend4kwa hubungan Safawi dengan seorang pelakon wanita telah membawa kepada kemerosotan itu, malah pelakon wanita itu juga did4kwa memaksa Safawi berkahwin dengannya.

Komen Netizen

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : astroawani

Previous article‘Contohi Arwh Yg Suka Menderma Tapi Tak Pernah Tunjuk Sampai Isterinya Pun Tak Pernah Tahu’ -Fasha Sandha
Next articleSelepas Aliff Syukri Dikatakan Mender4 Dgn Kasut Dan Cub1t Ank Angkat Aminah,Akhirnya Datin Shahida Buka Mulut

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here