Home Petua Tips ‘Saya duduk rumah main FB makan Super Ring, knp saya pula disalahkan?’...

‘Saya duduk rumah main FB makan Super Ring, knp saya pula disalahkan?’ – Najib

384
0

KUALA LUMPUR – Datuk Seri Najib Razak mengec4m kenyataan Datuk Seri Mukhriz Mahathir yang mendakwa kej4tuhan bekas Menteri Besar Kedah itu disebabkan olehnya.

Bekas Perdana Menteri itu mempersoalkan mengapa beliau dipersalahkan apabila Mukhriz ‘hilang kerja’.

Katanya, sejak Perintah Kawalan Pergerakan bermula, beliau cuma duduk di dalam rumah sambil bermain Facebook dan kucingnya serta makan super ring.

“Sebab apa saya disalahkan apabila pemuda ini (Mukhriz) hilang kerja? Sejak PKP bermula, saya cuma stayathome main FB, main kucing dan makan super ring,” kata Najib.

Lantaran itu, Najib meminta Mukhriz menunjukkan bukti jika beliau terlibat.

”Pemuda ini ada bukti tak bahawa saya terlibat? Sila keluarkan.

”Dalam bulan Ramadhan ni pun dia sanggup berbohong macam ni,” kata Najib.

Mukhriz dalam kenyataan peletakan jawatannya berkata, walaupun kejatuhannya di Kedah datang dari Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia melalui Datuk Seri Hamzah Zainuddin tetapi protagonis sebenar (watak utama) masih sama seperti dengan dulu iaitu Datuk Seri Najib Razak.

Kata Mukhriz lagi, tujuannya ialah tidak lain, tidak bukan, semata-mata untuk melepaskan diri daripada tuduhan pec4h amanah 1MDB, SRC International dan banyak lagi sk4ndal-sk4ndal besar yang mencem4r nama baik Malaysia.

Sumber : ChempedakCheese

Previous articleDikatakan Sugu Pavithra Antara YouTuber Terkenal Sekali Pavithra Dedahkan Berapa Dia Dapat Bulan Pertama
Next article[Video] GEMPAR; Selepas Dih4lau Dari Pasar Borong KL, Ini Port Baru Bisnes Warga Asing Di Selayang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here