Home Petua Tips “Sebab Tu Dia Perlu Bantvan Pak4r..” Kekasih Selalu Nmpak Janna Nick Tertekan

“Sebab Tu Dia Perlu Bantvan Pak4r..” Kekasih Selalu Nmpak Janna Nick Tertekan

275
0

Aktor kacukan Melayu-Switzerland, Dini Azan Schatzmann mengakui kekasihnya Janna Nick ada bercerita mengenai cubaan aktres tersebut untuk membun0h diri di usia remaja.

Malah menurut laporan Harian Metro, aktor berusia 27 tahun itu juga sering melihat Janna berada dalam keadaan tertekan sebelum dis4hkan menghid4p gangguan bip0lar.

“Dia memang pernah cakap ada cuba nak bunvh diri. Ia berlaku sebelum kami bercinta. Dia cerita sebab mahu berkongsi apa yang pernah berlaku dulu.
“Saya juga selalu nampak dia dalam keadaan tertekan. Cuma, baru-baru ini apabila dia berasa lain, dia pergi berjumpa pak4r psiki4tri bagi mendapatkan pandangan mengenai apa yang dialami,” katanya.

Dini berkata sebagai teman lelaki, dia akan terus memberikan sokongan moral selain mengakui sukar bagi dirinya yang sihat untuk memahami situasi dilalui aktres drama Marry Me Senorita itu.

“Selain memberikan kata-kata semangat, saya layan dia seperti biasa. Tapi, kena sentiasa ingatkan dia jangan terlalu fikirkan sangat perkara kecil,” ujarnya.

Tambah Dini, ada kala teman wanitanya itu memerlukan masa untuk diri sendiri sekali gus berehat daripada menggunakan media sosial.

“Sekarang dia sudah kembali, sebab itu sebahagian daripada kerja dia. Dia boleh uruskan lagi, cuma dari semasa ke semasa kena sentiasa ingatkan juga,” kongsinya.

Terdahulu, Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Muner mengesahkan dirinya mempunyai gangguan bip0lar menerusi sebuah posting di laman Instagram serta sedang mengambil ubat 4nti kemurvngan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/

Previous article“Bila Cameraman Suruh Senyum, Tapi Perut Kita Bunyi Keronc0ng..” Gelagat Lara Alana Ph0tosho0t Raya
Next articleNetizen Mahu Nadia Brian, Zizan Razak Bercinta

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here