Home Petua Tips “Sebar Boleh Berlakon, Menyanyi & Rap” – VlDE0 Hannah Delisha P4du Menyanyi...

“Sebar Boleh Berlakon, Menyanyi & Rap” – VlDE0 Hannah Delisha P4du Menyanyi Lagu Rap Raih Pujian.

66
0

Sebelum ini tvlar di media s0sial pelakon cantik, Hannah Delisha mengalunkan selawat al-Fatih sehingga menjadi perbualan peminat.

Kali ini, satu lagi vdeo yang diambil ‘cvri-cvri’ oleh suaminya, Imam Shah menunjukkan bakat Hannah yang boleh menyanyi rap dengan baik ketika menunggu scene dalam sebuah drama lakonan mereka berdua.


Dalam vdeo yang berdurasi 33 saat itu, pelakon keIahiran Singapura tersebut seakan begitu asyik mengikuti rentak lagu rap yang dipasangan di telefon bimbitnya.

Dia juga seperti tidak perasan yang suami tersayang merakam aksi comel itu dan terus-terusan menunjukkan bakat tersebut.

Beberapa peminat mereka turut memberi komen dengan berasa kagum melihat bakat Hannah menyanyi rap dengan begitu smooth.

Mereka juga sempat memuji pasangan ini yang terlihat romantik walaupun tidak selalu menunjuk kemesraan di media sosiaI.

Ketika ini, Hannah Delisha dan suaminya, Imam Shah telah digandingkan dalam satu rantaian drama bertajuk Rindu Salah Alamat.

Dalan drama tersebut mereka berdua dipasangkan sebagai suami isteri dan sebelum ini Hannah mengakui bahawa lakonan terbabit merupakan gadingan pertama mereka dalam drama di Malaysia.

Sumber: imamemy

Artikel sebelum ini :

Pelakon Hannah Delisha selamat melangsungkan pernikahan dengan pasangannya, Imam Shah di Singapura. Berita gembira itu dikongsikan Hannah sendiri menerusi laman Instagram yang memaparkan foto dia bersama Imam Shah lengkap berbusana pengantin.

Malah, pernikahan pasangan ini tidak diketahui umum kerana masing-masing tidak buka muIut sehinggalah tarikh majlis pernikahan mereka.

Memetik laporan Kosmo, pengurus kepada pelakon cantik itu iaitu Dura Aiman memaklumkan Hannah Delisha akan berkongsi kenyataan media secara terperinci berkenaan perkahwinan mengejut itu.

Macam saya cakap tak semua perkara saya boleh bercakap mewakili pihaknya. Bagi masa sedikit. Hannah dan Imam sudah rancang berkahwin sejak 5 tahun lepas.

Tambah pengurus itu lagi, majlis pernikahan pasangan mempelai ini hanya diadakan dalam skala kecil dan dihadiri oleh ahli keluarga sahaja.

Majlis berkenaan ringkas dan kecil serta hanya dihadiri oleh keluarga terdekat saja. Cuma, saya tidak boleh berkongsi lebih lanjut kerana pihak pengurusan tidak terbabit dalam perkara ini.

Kami dimaklumkan mengenai majlis nikah pada hari ini, cuma menurut Hannah, dia sendiri akan berkongsi butiran lanjut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.viral.cappucinnolatte.com/

Previous articleSelepas Dikompaun Kerana Langgar SOP, Syarikat Barangan Kemas Berjenama Umum Batal Kontrak Dengan Neelofa
Next articleSebak tengok video pakcik menangis tunggu anak balik kampung… Mila Jirin cadang kerajaan benarkan rentas negeri melawat ibu bapa –

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here