Home Petua Tips “Jom kita Hiting Hari” Sekali Netizen Tampil Respon Bila Saat Bahagia Neelofa...

“Jom kita Hiting Hari” Sekali Netizen Tampil Respon Bila Saat Bahagia Neelofa Dan PU Riz

179
0

Trending minggu ini bila kakak Neelofa Iaitu Noor Nabila telah berkahwin dengan Engku Emran sedangkan adiknya Neelofa masih menanti detik detik bahagia.

Walau pun dah menjadi perbualan namun ramai menanti nanti kisah Neelofa ini.

 

 

PETALING JAYA  Menghitung hari. Nama selebriti dan usahawan terkenal, Neelofa menjadi bualan hangat netizen sejak semalam selepas ada yang mendakwa dia bakal menamatkan zaman bujang bersama Haris Ismail minggu ini.

Berdasarkan carian nama Neelofa menerusi forum gosip dan Twitter, ramai yang membuat andaian bahawa adik ipar Engku Emran itu dijangka melangsungkan pernikahan sama ada pada hari Khamis (25 Mac), Jumaat (26 Mac) atau Sabtu (27 Mac).

Tiga tarikh tersebut diramalkan sebagai tarikh hari pernikahan bekas pengacara MeleTOP itu.

Lebih menguatkan spekulasi, akaun Instagram peminat pasangan tersebut seperti lofa.haris dan neelofaharrisofficial beberapa kali berkongsi foto dengan kapsyen;

“Jom kita hitung hari. Rasa-rasa berapa hari lagi?”

 

 

Meskipun khabar angin tentang tarikh pernikahannya tersebar luas, Neelofa mahupun Haris masih mengunci mulut dan tiada sebarang perkongsian tentang persiapan hari bahagia mereka berdua.

Untuk rekod, bekas juara Dewi Remaja 2009/2010 itu bertunang dengan Haris yang merupakan bekas peserta program Pencetus Ummah pada 1 November tahun lalu.

Bagaimanapun, pada akhir tahun lalu, hubungan pasangan tersebut dikatakan bermasalah selepas ahli keluarga Neelofa memuat naik pelbagai hantaran berbaur perli dipercayai ditujukan kepada Haris.

Hujung Januari lalu, Neelofa dalam satu sidang media maya tampil menjelaskan, hubungannya dengan Haris baik-baik sahaja.

Pada masa sama, dia turut mengakui impian perkahwinannya musnah akibat Pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan yang masih diteruskan bagi mengekang penularan pandemik Covid-19.

 

Sumber   kosmo

Previous articleKereta terjun tasik,Ini hasrat kakak dimakbulkan buat keluarga hanya mampu terdiam
Next article“Ayah nak kahwin biarkan tapi mama tak perlu Kahwin” Erra dedah Anknya Aleesya cakap lps Engku Emran kahwin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here