Home Petua Tips Saya Selalu Menangis Dlm Bilik Air Seorg Diri Krn Sed1h Memikirkan Nasib...

Saya Selalu Menangis Dlm Bilik Air Seorg Diri Krn Sed1h Memikirkan Nasib Belum Ham1l – Siti Elizad

276
0

” Saya s3dih dan kadang-kadang tertanya juga, kenapa Allah dah bagi semua nikmat dan rezeki kepada saya tetapi rezeki cahaya mata sahaja belum saya nikmati.

Demikian luahan penyampai radio Sinar, Siti Elizad akui s3dih dan tertekan kerana selepas lima tahun mendirikan rumah tangga dengan suaminya, Shamsul Baharin Abdul Rahman, mereka masih tidak dikurniakan cahaya mata.

Menurut Elizad, rasa sedih itu kadangkala tidak dapat ditanggungnya dan ia perlu diluahkan menerusi tangisan.

” Orang tak tahu sebenarnya saya selalu men4ngis dalam bilik air seorang diri kerana terlalu s3dih memikirkan nasib saya masih belum hamiI.

” Namun saya bersyukur kerana suami sangat memberikan sokongan padu kepada saya supaya tidak terlalu bers3dih dan tertekan memikirkannya,” katanya kepada Gempak.

Elizad yang juga merupakan pengacara Mingguan Wanita itu berkata, ia dugaan besar dan berat buat dirinya kerana keinginan untuk mempunyai zuriat sendiri itu sudah lama diimpikan.

Bagaimanapun, Elizad berkata dia dan suami bakal menjalani proses IVF untuk langkah terakhir mendapatkan zuriat.
” Sejak tahun lalu sebenarnya kami sudah mula mendapatkan raw4tan dan mencuba makan pelbagai ubat tapi hasilnya masih sama.

” Setelah pelbagai usaha dilakukan, kini saya sudah bersedia untuk melakukan proses IVF dalam usaha untuk mendapatkan zuriat,” katanya lagi.

Keinginan Siti Elizad untuk mendapatkan anak sememangnya begitu kuat. Sekitar Jun tahun lalu, Elizad mendedahkan dia telah berhenti membuat raw4tan kecantikan wajah sejak setahun yang lalu demi mendapatkan zuriat.

Menurut Elizad, potensi untuk hamiI lebih tinggi sekiranya dia berhenti melakukan suntiikan pada wajah.

” Memang tipulah kalau tak pergi tempat kecantikan, setakat cucuk-cucuk (raw4tan wajah) saya buat tetapi bukan berlebih-lebih. Tapi sekarang ni saya tinggalkan raw4tan itu sebab nak dapatkan anak. Doktor tak cadangkan untuk buat apa-apa tkut mengganggu.

 

 

” Lagipun saya ada cyst dan baru saja menjalani pembedahan kali kedua untuk membuang 4 kilogram cysst dalam badan.

Oleh itu, saya tak digalakkan mengambil suntiikan atau makan produk kecantikan sebab dia akan ikut membesar.

Sudah lama teringin untuk bergelar ibu, Elizad berharap dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata pada tahun ini. Malah, dia juga sudah mula mengambil ubat kesuburan sebagai langkah awal.

Elizad berkahwin dengan Shamsul pada 11 Januari 2015 yang merupakan duuda anak dua.

Mengenai perkembangan kerjaya seninya, Elizad tampil dalam Duo Sinar bersama Hefny Sahad setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 3 petang hingga 7 malam.

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

 

Sumber : gempak via malaysiaunited.my

Previous articleSetelah Terseb4r Vide0 Aliff Aziz,Bella Astillah Ada Buat Pengakuan Tentang Sesuatu
Next article‘Saya akan tetap senyum biarpun hati men4ngis’- Ali Puteh Luah Rasa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here