Home Petua Tips Suami MeninggI Akibat Kereta MeIwan Arus, Isteri Mula Bersuara

Suami MeninggI Akibat Kereta MeIwan Arus, Isteri Mula Bersuara

8484
0

lsteri kepada mngsa yang m4ut akibat diInggar sebuah kereta yang dipandu lelaki di bawah pengarvh alk0h0I di Jalan Pintasan Kuantan, malam tadi, berharap saspek kejadian itu menerima hukvman sewajarnya.

Zetti Haryanti Hassan, 42, berkata hukvman itu diharapkan memberi pengajaran kepada individu lain untuk tidak melakukan kesaIahan serupa, sehingga menyebabkan ada keluarga terpaksa kehilangan orang tersayang dan tulang belakang seperti dialaminya.

” Saya dan anak berharap arwh suami akan memperoleh keadilan.

” Arwh adalah anak, suami dan bapa yang baik serta bertanggungjawab malah kejadian berlaku semasa arwh dalam perjalanan mencari rezeki untuk keluarga.

” Saya teringat betapa arwh bersungguh-sungguh mahu membeli rumah semasa kami berkahwin pada 2011 untuk memastikan kami mempunyai tempat berteduh yang sempurna,” katanya semasa dihubungi di sini, hari ini.

Suaminya, Irwan Herman Kamarudin, 41, m4ut selepas Toyota Yaris yang dipandunya dirempuh kereta Toyota C-HR yang dipandu oleh seorang peraih ikan berusia 42 tahun secara meIawan arus dalam keadaan mab0k pada kejadian jam 9.20 malam tadi.

Allahyrham Irwan Herman, seorang penyelia di Alam Flora Sdn Bhd sejak 2016, difahamkan dalam perjalanan dari rumahnya di Sungai Isap Perdana untuk ke tempat kerja di Gebeng.

Menurut Zetti Haryanti, sudah menjadi rutin setiap bulan arwh bekerja pada waktu malam mengikut jadual dan antara tugasan yang perlu dilakukan pada syif itu ialah ke depoh syarikat di Gebeng.

” Arwh seperti biasa sebelum bertolak ke tempat kerja.

” Arwh juga ceria semasa kami menyambut Aidilfitri di rumah ibu bapanya di Taman Guru di sini, walaupun arwh bekerja pada sebelah pagi.

” Cuma, sejak beberapa hari lalu, arwh akan terus tidur sebaik sahaja pulang dari tempat kerja dan saya beranggapan mungkin arwh keletihan,” katanya.

Zetti Haryanti berkata, beliau akan menjaga dua anaknya berusia lapan dan 14 tahun, termasuk seorang daripada perkahwinan terdahulu arwh, dengan pendapatannya sebagai peniaga.

Toyota C-HR kerja peraih ikan

Terdahulu dalam kejadian di Jalan Pintasan Kuantan, malam tadi. seorang lelaki m4ut selepas keretanya dirempuh sebuah kereta yang dipandu meIawan arus, dipercayai akibat pengaruh alk0h0I.

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik Pahang, Superintendan Kamarulzaman Jusoh, berkata dalam kejadian jam 9.20 malam itu, mngsa, Irwan Herman Kamarudin, 41, meninggI dnia di tempat kejadian akibat par4h di kepala dan dada.

” Mngsa yang memandu kereta Toyota Yaris difahamkan dalam perjalanan dari rumah di Sungai Isap Perdana ke Gabeng kerana bekerja syif malam sebelum kenderaannya dirempvh sebuah kereta Toyota C-HR yang dipandu meIawan arus dan dalam keadaan berbah4ya.

Sumber : limauais

Previous articlePulanglah Ke Kota Untuk Bekerja, Jangan Takut Kompaun -Ismail Sabri
Next articleHasrat sambut Aidilfitri bersama bayi sulung tak kesampaian 9 bulan hamil, anak hanya sempat bernafas 9 jam slps lihat dunia

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here