Home Petua Tips ‘Keputusan Ke Penj4ra Atau Ikat Jamin’ Kertas Sias4tan Sudah Dihantar Kepada Pend4kwaan

‘Keputusan Ke Penj4ra Atau Ikat Jamin’ Kertas Sias4tan Sudah Dihantar Kepada Pend4kwaan

201
0

KERTAS sias4tan berhubung kes usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman yang did4kwa memvkul anak angkatnya akan dihantar ke pejabat Pendakwa Raya esok bagi proses pendakw4an.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner, Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, polis sudah mengambil keterangan semua saksi yang terbabit.

“Kertas siasatan sudah lengkap dan akan diserahkan kepada pihak pendakw4an esok,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, di sini, hari ini.

Pada 5 Mac lalu, Aliff dit4han sebelum dibebaskan dengan jaminan p0lis bagi membantu sias4tan kess pvkul anak angkatnya.

Kejadian yang berlaku pada 28 Februari itu difahamkan berlaku di kediaman usahawan itu dan sehari kemudian, pembantu rumahnya membuat laporan p0lis sebagai perlindungan diri.

Sebelum ini Harian Metro melaporkan m4ngsa yang berusia dua tahun dipvkul dengan menggunakan tangan dan kasut serta dicub1t hingga meninggalkan kesan pada badannya.

Suspek dikatakan memukvl m4ngsa yang menangis ketika dia sibuk merakam vide0 untuk kandungan YouTube miliknya.

 

Komen Komen Netizen

Semoga Jd Pengajaran

Tak Pe Beliau Kan Kaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

 

Sumber : hmetro

Previous articleCerita Aliff Syukri Der4 Anak Angkat Akhirnya Tersentuh Juga Pada Aeril Zafrel Sampai Katanya ‘Nanti Saya Datang Buat Live’ Jauh Maksudnya
Next articleMemang DiLuar Jangkaan Ada 4 Menteri Kanan Ganti TPM

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here