Home Petua Tips ‘Tndakan Bkal Diambil’ Kenyataan Terbaru KPN Mungkin Akn Buat Neelofa Dan...

‘Tndakan Bkal Diambil’ Kenyataan Terbaru KPN Mungkin Akn Buat Neelofa Dan Suami Tak Lena Tidur

644
0

NeeIofa tayang momen bahagia naik ‘jetski’, kereta kabel dengan PU Riz tapi sedar tak sedar polis tengah perhati dan macam dah lar1 dari SOP.

Terkini, poIis akan membuka kertas si.asatan berhubung tndakan selebriti popular NeeIofa memuat naik gambar dan video bersama suami, Haris Ismail bersiar-siar di pulau peranginan ini.

Menurut Ketua PoIis Negara, Tan Sri Abdul Hamid Bador, pihaknya akan segera menyiasat gambar dan video yang dimuat naik di media sosial.

” Apabila keluar sahaja gambar-gambar tersebut, maknanya kehadiran beliau (NeeIofa) bersama suaminya itu meInggar SOP (prosedur operasi standard) yang telah ditetapkan dan kita akan ambil tndakan.

” Jadi dalam kes sebegini, wajarnya SOP poIis adalah buka kertas si.asatan yang mana dia (NeeIofa) akan dipanggil untuk dirakamkan kenyataan termasuk berhubung gambar dan video yang viral tadi,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Unit Anj1ng Pengesan K9 di Pit Latihan Seksyen K9 di sini hari ini.

Beliau berkata, pegawai penyiasat juga akan bertanyakan tentang aktiviti berkenaan sama ada ia merupakan sebahagian urusan perniagaan selebriti terbabit.

” Itu macam santai-santai sahaja, selain tidak boleh datang dari negeri PKPB (Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat) ke PKPP (Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan),” ujarnya.

 

Perkongsian video InstaStory NeeIofa memaparkan dia dan Haris menikmati keindahan Pulau Langkawi dengan menaiki kereta kabel dan ‘jetski’

NeeIofa tayang momen bahagia naik ‘jetski’, kereta kabel

Terdahulu setiap aktiviti yang dilakukan selebriti popular NeeIofa bersama suaminya Haris Ismail yang kini berada di Pulau Langkawi, Kedah atas urusan kerja sentiasa menjadi perhatian netizen.

Terbaharu, NeeIofa menerusi InstaStorynya berkongsi momen-momen bahagia bersiar-siar di pulau peranginan tersebut bersama suami tercinta.

Sejak semalam, NeeIofa memuat naik beberapa video memaparkan dia dan Haris bersiar-siar sambil menaiki kereta kabel.

Dalam perkongsian tersebut, mereka kelihatan cukup mesra dan bahagia kerana tidak lekang daripada berpegangan tangan sepanjang menghabiskan masa di atas puncak lokasi kereta kabel berkenaan.

Hari ini pula, pasangan sejoli itu dilihat seronok menaiki ‘jetski’ dengan mengelilingi dan menikmati keindahan pulau di sana.

Sebelum mereka keluar melakukan aktiviti tersebut, bekas pengacara MeleTOP itu sempat mempromosikan minuman botani keluaran jenama produknya, Nilofa.

Terdahulu kira-kira 10 hari lalu, pasangan pengantin baharu pelakon Risteena Munim dan suaminya, Isa Khan mencetuskan pertikaian awam berhubung kononnya menyalahgunakan kebenaran merentas negeri ke Tawau, Sabah.

Susulan itu mereka telah dipanggil untuk memberi keterangan di Ibu Pejabat PoIis Daerah (IPD) Wangsa Maju.

Risteena dan suami bagaimanapun didapati tidak bersIah dalam isu menyalahguna kebenaran merentas negeri yang dimohon atas urusan kerja di negeri Sabah.

Sumber:k0smo

Previous articleKhai Bahar Perjelas Maksud Emoji ‘love’ untuk Nabila Razali, peminat dah mula doa cepat bertemu jodoh
Next articleKerana saya Cvrang Saya Jatuh Terduduk Dan Hilang Gaji Setahun – Shuk

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here