Home Petua Tips Tak Sampai Sebulan Meng4ku H4mil, Lucinta Luna Tay4ng Pervt Dah Bes4r

Tak Sampai Sebulan Meng4ku H4mil, Lucinta Luna Tay4ng Pervt Dah Bes4r

65
0

Baru-baru ini, nama penyanyi Indonesia iaitu Lucinta Luna menjadi menjadi bu4lan ramai apabila mend4kwa dirinya berb4dan dua selepas membuat ujian keh4milan.

Nampaknya, tak sampai sebulan mengumvmkan ‘keh4milannya’, Lucinta atau nama sebenarnya Muhamad Fattah mengejvtkan ramai apabila men4yang pervtnya kini sudah bes4r.

Malah, terbaru Lucinta berkongsikan gambarnya membuat maternity photoshoot seperti ibu-ibu h4mil yang biasanya bergambar bersama suami.

Lucinta juga turut memberitahu bahawa lelaki ‘mat salleh’ itu merupakan bapa kepada anak kembar dalam kandvngannya dan yakin bahawa anak-anak dalam kandvngannya itu bangga mempunyai mereka sebagai ibu bapa.

Seperti sudah dij4ngka perkongsian penyanyi itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang terhibur dengan ‘drama’ Lucinta itu.

Difahamkan, ini bukan kali pertama Lucinta meng4kui h4mil. Pada tahun 2018, Lucinta pernah memuat naik foto dengan pervtnya yang bunc1t meng4ku dirinya h4mil, sebaliknya hanya gimik.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Previous articleGuna Kalimah Allah Dalam Lagu, Jay Park Dan Joe Flizzow Jawab Kr1tikan
Next article“Berkenalan Dengan Jej4ka PaIestin Ketika Remaja,” Wanita Muda Ini Ded4h Bagaimana Peras4annya Sebel0m Buat Keputusan Sebaik Tam4t SPM

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here