Home Petua Tips Tangan Berur4t Macam Lelaki, Gelagat Gadis Ini Raih Perhatian

Tangan Berur4t Macam Lelaki, Gelagat Gadis Ini Raih Perhatian

84
0

Kebiasaannya dengan hanya melihat tangan kita sudah boleh mengagak bahawa itu adalah tangan orang lelaki atau tangan orang perempuann. Struktur kulit yang lembut dan cantik dipandang biasanya tangan perempuan.

Tidak semua tetapi kebiasaannya memang kita boleh tahu. Mungkin juga disebabkan lelaki ini selalu dianggap sebagai seorang yang kasar dan mempunyai fizikal yang lebih besar berbanding perempuan maka tangan lelaki akan lebih kasar dan lebih maskulin.

Tetapi lain pula yang berlaku pada tangan seorang wanita yang berbentuk maskulin seperti lelaki. Bukan sahaja nampak maskulin tetapi tangannya dari jarak dekat yang menimbulkan urat itu dilihat sangat persis seperti seorang lelaki.

Menurut rakannya yang memuatnaik video tersebut di aplikasi Tik Tok, tangannya itu seolah2 seperti lelaki yang memegang tangannya apabila disuruh memegang tangan rakannya itu. Video tersebut menjadi tular dan ditonton oleh beribu netizen yang juga berpendapat yang sama.

Video:

Bila menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang berpendapat bahawa memang tangan rakannya itu persis tangan seorang lelaki dan netizen meninggalkan komen bahawa mungkin nanti senang jika hendak mengenakan pasangan masing2 dan menyuruhnya memegang tangan mereka.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleKongsi foto Zara Zya di Instastory, netizen tanya bila Dato Alha Alfa nak masuk meminang
Next article“Ingatkan Artis Korea..” -Ini 7 Selebriti Malaysia Yang Dikatakan Wajah Seiras Artis Korea

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here