Home Petua Tips Terlalu Besar Terpaksa Guna Lori, Rezeki Mak Ayah Dapat Kejvtan Dari Anak

Terlalu Besar Terpaksa Guna Lori, Rezeki Mak Ayah Dapat Kejvtan Dari Anak

68
0

Jambangan bunga duit sering kali menjadi pilihan orang ramai untuk dijadikan sebagai hadiah buat insan tersayang. Tldak kiralah berapa njumlah duit yang diselitkan, ia pasti akan dihias dengan cantik serta menarik dengan untuk dijadikan sebagai satu kejutan pada insan yang istimewa.

Itulah yang dilakukan seorang anak yang tinggal jauh diperantauan apabila menghadiahkan satu jambangan duit buat ibu bapanya.

Jambangan buat ibu ayah duit gergasi Lebih Lebih mengejutkan, saiz jambangan yang yang terlalu besar dan berat itu membuatkan ia terpksa dibawa menaiki sebuah lori ketika hendak dihantar kepada penerimanya.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @noraziemahahmad memaparkan satu jambangan besar beserta gulungan bernilai RM10 sedang diangkut dari sebuah lori.

Video:

Anak yang baik, bahagiakan mak ayah. Sehubungan dari perkongsian tersebut, rata rata warganet terasa kagum sekaligus sebak akan perkara tersebut. Malah, mereka turut mendoakan agar anak tersebut dimurahkan rezeki selain memuji jambangan duit tersebut.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleTak Kaku, Lakonan Pertama Noki K-Clique Terima Pujian Wargamaya – “Takde Slang Sabah Bah”
Next articleVideo lama ‘viral’, ramai baru tahu Rani Kulup pernah beraksi di pentas AJL 2009

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here