“This Is Kill1ng Me..” – Nora Danish Terkes4n Tidak Dapat Berjumpa Anak Susulan C0v1d-19

Hati ibu mana yang tidak sayangkan anak? Jika berjauhan sekejap pun pasti terasa rindu yang teramat sangat. Inikan pula duduk serumah tetapi tidak boleh berjumpa dengan anak dan ahli keluarga dek kerana perlu kuar4ntin kendiri akib4t terkena j4ngkitan C0v1d-19. Pastinya lebih menyak1tk4n, dekat tetapi terasa jauh. Itulah yang dirasai oleh pelakon jelita, Nora Danish apabila terpaksa kuar4ntin diri di rumah selepas mengetahui dirinya positif C0v1d-19 bermula semalam.

Baca juga:  “Jiran Yang Baik Itu Rezeki..” –  Wargamaya Terharu Dengan Jiran Banyak Membantu Ketika Dikuar4ntin

Terbaru, Nora ada berkongsikan tangkap layar perbualan antara dirinya dan suami, Nedim Nazri tentang anak mereka, Ney Ney. Menurut Nedim, Ney Ney begitu rindukan ibunya dan dia berada dalam keadaan sedih seharian. “I want to hug Mommy..I’m sad”, itulah antara perkataan yang diungkapkan. Malah, Ney Ney  juga mengigau di waktu malam dan memberitahu Nedim bahawa dia tidak gembira.

Sudah tentu sebagai ibu dan bapa, Nora dan Nedim s3dih melihat keadaan anak mereka yang begitu. Nora berkata menerusi perkongsiannya di Instagram story bahawa s4kit ini (rindu terhadap keluarga) m3mbunvhnya. Dia nekad untuk kembali s3mbuh.

Selepas daripada perkongsian tangkap layar perbualan tersebut, Nora berkongsikan sebuah video rawak yang ditangkapnya sebelum dia terpaksa mengkuar4ntinkan diri. Video tersebut melihatkan anaknya Ney Ney yang berkata “10 minutes..” sambil bermain. Kata Nora menerusi perkongsiannya, dia tidak menyangka 10 minit akan menjadi 10 hari.

Nora turut berkongsikan satu gambar yang ditangkap oleh suaminya Nedim di luar pintu bilik Nora yang diku4rantin. Di hadapan pintu tersebut,  kucing kesayangan mereka yang diberi nama Grumpy dilihat berbaring dengan setia. Apabila melihat gambar tersebut, makin sedih Nora dibuatnya.

C0v1d-19 bukanlah perkara main-main. Ramai yang meningg4l dunia akib4t w4bak ini. Oleh itu, jagalah diri anda dan keluarga anda dengan sentiasa mematuhi SOP dan bertanggungjawab dalam melakukan kuar4ntin kendiri di rumah. Kita doakan semoga Nora Danish kembali sembuh dan dapat h1dup seperti sedia kala.

Baca juga: “Dah Ambil Ujian Swab, Sempat Menular Sana Sini” –  Sikap S3gelintir Masyarakat Tidak Kuar4ntin Kendiri

Sumber: Nora Danish

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.koolfm.com.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*