Home Petua Tips Tiada pemb4ntu rumah, Ain Edruce berg1lir jag4 anak deng4n suami

Tiada pemb4ntu rumah, Ain Edruce berg1lir jag4 anak deng4n suami

61
0

Pelakon dan pengacara Ain Edruce kini memperlahankan kariernya buat sementara waktu untuk memberi perhatian penuh kepada anaknya Soraya. Menurut Ain, sebelum ini dia memberi fokus terhadap kerja tapi kini memberi perhatian kepada anak perempuannya yang baru sahaja berumur tujuh bulan.


“Agak berm4sal4h jugak untuk mencari pembantu rumah sekarang, tapi kalau boleh lagi senang lah kalau ada pembantu,

“Macam kata mak, agak senang jugak kalau ada pembantu kerana senang untuk saya bekerja”. kata Ain Edruce.

Ain turut berkata, buat masa ini kalau dia bekerja suami yang jag4 anak dan kalau suami pula yang bekerja dia pula yang kena bercuti.

“Agak bermas4lah juga untuk dapatkan pembantu rumah sekarang. Kalau boleh, lagi senanglah kalau ada pembantu. Macam kata emak, agak memudahkan juga kalau ada pembantu kerana saya senang nak bekerja.

“Buat masa ini kalau saya kerja, suami yang akan jaga anak. Kalau suami kerja, saya pula kena bercuti. Tak boleh kedua-dua kami bekerja serentak sebab Soraya kena ada s4lah seorang dari kami bersamanya.


Dalam masa sama, Ain mengakui sekiranya mempunyai pembantu rumah pun, dia tidak akan membiarkan anaknya dijaga penuh tanpa pem4ntauan ahli keluarga.

Bercerita juga mengenai karier, Ain tidak meletakkan apa-apa sasaran, namun melahirkan keinginan untuk membawa pulang trofi.

“Tak kisahlah mana-mana trofi pun. Seronoknya kalau saya ada rezeki dapat anugerah. Itu antara benda yang saya impikan dan nak dicapai.

“Saya tahu memanglah menang anugerah itu sekadar trofi saja, tapi percayalah perasaan itu seronoknya pasti sukar digambarkan,” katanya.

Terdahulu, Ain berkahwin dengan Amirul yang juga ahli perniagaan dalam sebuah majlis di Quill City Mall pada 13 Disember 2019 selepas enam bulan mengik4t t4li pertunangan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Youtube & Instagram Ain Edruce & https://www.lubukviral.net/

Previous articleSetiap Minggu Cantik, Tapi Paling-Paling Cantik Semalam. “Warna merah…”Netizen
Next articleShuib Suka W4nita Manja Dan Pandai Nyanyi, “Andai Kahwin Lagi Semua Sebab Anak-Anak”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here