Home Petua Tips Ustaz Ebit Lew Ziarah KeIuarga 2 Beradik Tjtuh Dari Jmbatan Gant0ng Undng...

Ustaz Ebit Lew Ziarah KeIuarga 2 Beradik Tjtuh Dari Jmbatan Gant0ng Undng $eb4k Ramai.

62
0

Kisah menya.yat hat1 si ibu yang telah kehiIangan dua anaknya kerana terjtuh dari jmbatan gntung membuat hati siapa sahaja IuIuh dan Hlba.

Kisah tersebut juga menarik perhatian Ustaz Ebit Lew. Beliau telah menziarahi keluarga anak anak syurga itu pada siang tadi. Ikuti perkongsiannya.

Sa.yu rasa hati bila dengar 2 adik comel Iemas di Kg Rekoh Keratong Pahang. Ibunya bawa 2 anak berumur 7 tahun dan 3 tahun ke kIinik kerana dua-dua de.mam. Dah ambil ubat masa perjalanan balik dengan motor tiba tersngkut dan kedua anaknya terjtuh ke dalam sungai.

Dekat 2hari hiIang. Hari ini dijumpai dan dekat Asar tadi selesai pengkebvmian. Innalilahi wa inna ilaihi rajiun.

Tadi saya kesana dan terus berjumpa ketua kampung. Tanya mengenai jambatan tu. Saya beri belanja untuk repair pagar jambatan. Semuanya dah r0sak kerana bnjir. Dengan Iicin dan bhaya sangat jika tlada pagar dawai sepanjang tu.

Ahad ni mereka akan buat pagar dawai sepanjang tu. Saya lalu tadi sedlh rasa. Dawai tu semua dah berIubang. Tkut rasa rlsau orang lain bawa anak-anak lalu. Kesan bnjir pagar tu dah tervk sangat.

Ratus orang lalu untuk hantar anak sekolah, ke klinik dan ke bank dengan motor. Saya doakan jambatan batv dapat dibina disini segera.

Saya ziarah kedua mak ayah adik tadi. Mereka mena.ngis jer. Setiap doa saya mereka aminkan. Tak berhentl cakap terima kasih. Kedua anak tu menanti ibubapanya untuk masuk syurga. Semoga berkumpul kembali bersama dalam syurga.

Al Fatihah buat kedua dua anak syurganya.

Sumber: ebit lew

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://dbongkar.com/

Previous articleAnak Selamba Lompat Atas Kereta BMW, Netizen Puji Kesabaran Dr Sheikh Muszaphar
Next articleBeri Penjelas4n Isu Bers3lisih Faham Dengan Fauziah Nawi, Tya Arifin Tampil Mohon M4af

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here