Home Petua Tips Highway PLUS Tanjung Malim Arah Utara Sesak Tervk, Netizen Suarakan “Kem4rahan”

[VIDEO] Highway PLUS Tanjung Malim Arah Utara Sesak Tervk, Netizen Suarakan “Kem4rahan”

666
0

Terkini tular di media sosial sekitar jam 10.05 tadi yang menyaksikan lebuhraya PLUS dari Tanjung Malim menghala ke Utara jam teruk yang dikongsikan oleh seorang pemandu lori yang menuju ke arah Kuala Lumpur seperti dikongsikan di blog Info Roadblock JPJ/ Polis.

Apa yang mengejutkan kelihatan banyak kenderaan-kenderaan persendirian bersusun bersama lori-lori dan perlu berhadapan dengan Sekatan Jalan Raya oleh pihak berkuasa di laluan tersebut sehingga netizen menyuarakan “kem4rahan” mereka di ruangan komen.

Meman Sesak Habis

Ada cadangan dari netizen agar pihak berkuasa mengenakan saman RM1000 kepada pemandu yang ingkar ini.

“Ada yang berkata, jenis-jenis degil ini jangan suruh patah balik tapi bagi notis naik mahkamah terus. Otak udang dan macam-macam lagi.

Malah ada video yang baru ditularkan 8 minit lalu menyaksikan jalan raya sesak tanpa bergerak di lebuhraya tersebut membuktikan memang berlaku kesesakan lalulintas di lebuhraya tersebut.

Jika benar ada trend curi-curi balik kampung oleh segelintir rakyat Malaysia yang degil ia sesuatu yang amat mengecewakan kerana terlalu banyak peringatan diberikan oleh pihak berkuasa agar tiada aktiviti rentas negeri dilakukan sempena Aidilfitri ini.Namun jika ada surat kebenaran rentas negeri, tidak menjadi kesalahan.

Tonton video yang dirakam abang pemandu lori ini.

Susah betul la memang kita semua nak raya tapi keadaan sekarang kenalah patuh kerana wabk Covid ni masih
belum bebas sepenuhnya lagi jadi kita kena kesihankan frontliners yg sekian lama bertungkus lumus
bekerja merawat pesakit covid siang malam.

Sumber : Remaja

Previous article“Handsome Mcm Mana Pun Nanti Diorang Kata Baju Papa Macam Air Horlick” – Ismail Sabri Yaakob Reda Baju ‘Dimenukan’ Netizen
Next article‘Muka Awak Yang Jelas’ Dah Ada Kat Saya, Meh Bincang Elok-Elok, Johan Raja Lawak Seru Pemuda Ini Tampil Berjumpanya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here