Home Petua Tips Nampak kepala pun cantik, Video jadi bualan ramai, Amyra Rosli dapat...

[Vide0] Nampak kepala pun cantik, Video jadi bualan ramai, Amyra Rosli dapat pujian

61
0

Amyra Rosli, Pelakon yang tidak perlu diperkenalkan lagi. Kecantikan dan kelembutan dirinya selalu menjadi bualan sejak beliau memulakan kariernya dalam bidang lakonan.

Sejak sebelum bertudung pun Amyra Rosli jarang dihimpit kontr0versi yang boleh merosakkan kariernya sebagai seorang pelakon walaupun selepas berkahwin dengan Amar Baharin yang juga seorang pelakon.

Terkini, telah viral sebuah video yang telah memaparkan amyra sedang dalam sebuah kereta, difahamkan beliau telah singgah swab test drive thru dan nampaknya dia telah menjadi tumpuan beberapa individu dan sempat mengambil foto bersama mereka.

Video tersebut menjadi bualan ramai walaupun kerana walaupun hanya sempat bergambar dari dalam kereta tetapi kejelitaan beliau memang boleh dipuji. Sejak video itu dimuatnaik, ianya mendapat beribu tontonan dan juga komen.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji kecantikan dan keseponannya melayan peminat untuk bergambar. Tidak kurang juga yang memuji keramahannya melayan peminat dengan tersenyum.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok  cikjan_88

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleVideo lama ‘viral’, ramai baru tahu Rani Kulup pernah beraksi di pentas AJL 2009
Next articleKecik-kecik dah cantik, Alisa Aisyah comel sangat bikin video dikongsikan jadi tumpuan netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here