Home Petua Tips Berbaki 39 hari untuk disatukan, Tapi Allah lebih sayangkan dia

[VIDEO] Berbaki 39 hari untuk disatukan, Tapi Allah lebih sayangkan dia

55
0

Tidak menyangka, pertemuan gadis cantik yang bernama Asya dengan tunangnya untuk mencuba cincin pernikahan itu adalah pertemuan terakhir mereka bila pasangannya m4ut dalam sebuah kemal4ngan.

Mereka yang sedang menghitung detik bahagia untuk membina masjid akhirnya tidak kesampaian. Ternyata Allah SWT lebih dahulu menjemput arw4h pulang ke pangkuanNya. Berbaki lebih 39 hari sahaja mereka akan disatukan, namun mereka merancang dengan cita-cita, namun Allah merancang dengan cintaNya.

Remvk hati, longlai dan seakan tidak percaya insan yang bernama Fauzi yang bakal menjadi imamnya nanti sudah tidak ada lagi di dunia ini. Sekelip mata, semua cinta dan impian yang mereka bina bersama hanya tinggal kenangan yang tak mungkin terluput di ingatan.

Lebih memilukan, segala persiapan sudah dilakukan. Cincin pernikahan sudah ditempah, baju persalinan rona putih yang suci telahpun tergantung indah menanti saatnya untuk disarungkan ke badan mempelai. Namun apakan daya, tiada jodoh mereka di dunia, semoga bersatu di syurga.

Video:

Perkongsian beliau di laman Tiktoknya ternyata membuatkan wargamaya menitiskan airmata. Rata-rata memuji kebaikan budi pekerti arw4h. Semoga Asya tabah menerima pemergian insan tersayang. Pasti ada hikmahnya,bagi insan yang benar-benar yakin padaNya.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok _ashacantikk, sinarviral

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Betul-betul cucu Tan Sri..” -Gara-gara terdengar Yusuf nak main pasir, Tan Sri Vicent Tan sanggup hentikan ‘yatch’
Next article“Bahagia Sangat Tu Bang…” – Pelajar Cuba Baju Sekolah Tapi Dah Ketat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here