VIDEO] “Farra Berat!” – Gelagat 2 Kanak-Kanak Main Basikal Buat Netizen Berdek4h!

Gelagat anak kecil memang mampu membuatkan hati terhibur kerana ada sahaja idea dan percakapan mereka ketika bersama rakan atau sanak saudara lain.

Hal ini sama dapat disamakan dengan perkongsian seorang ibu di laman Tiktok yang memaparkan kecomelan dua orang kanak-kanak bermain basikal. Video tersebut juga menerima 2.5 juta tontonan. Memang comel betul mereka berdua ini.

Menerusi berdurasi 31 saat yang dimuat naik oleh @Filleahuda itu, dapat dilihat dua orang kanak-kanak perempuan bernama Aishah dan Farra sedang bermain basikal di halaman rumah.

Namun, Farra yang duduk di belakang basikal itu memiliki tubvh badan ‘sihat’ berbanding Aishah. Jadi, Aishah yang ketika itu sedang gigih mengayuh basikal, meminta Farra untuk turun kerana terlalu berat dan tidak dapat mengayuh dengan laju.

Video:

“Berat! Farra berat. Berat… Farra pergi lah…” ujar Aishah dalam video itu.

Menjengah ke video lain, setelah beberapa kali Aishah mencuba untuk mengayuh basikal itu dengan laju tetapi gagal, Farra akhirnya mengalah dan pergi ke ibunya sambil memberitahu sesuatu. Alahai, comel betul. Jangan g4duh-g4duh ya…

Video:

“Uncle auntie jangan sedih. Nanti mama Farra beli basikal untuk Farra. Farra boleh main dengan Aishah,” jelasnya ibunya di ruangan kapsyen.

“COMELNYA.. GERAM TENGOK!”

Ada juga warganet yang turut bersedih melihat riak wajah yang sedih selepas turun dari basikal Aishah. Nasib baik tak bergaduh. Pandai Farra dan Aishah.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet geram dengan telatah kedua-dua mereka. Mereka juga turut terhibur melihat Farra yang seolah-olah tidak bersalah dan tidak menghiraukan bebelan Aishah.

Komen Netizen:

Sumber: TikTok FilleaHuda

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : sv

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*