Home Petua Tips ‘Mak Reda..’ Satu Keluarga Posltif C0VlD-l9, Pesaklt Kr1tikal Meningga4l Dunia Slepas VC...

[Video]‘Mak Reda..’ Satu Keluarga Posltif C0VlD-l9, Pesaklt Kr1tikal Meningga4l Dunia Slepas VC Ibu.

58
0

 

Setiap manusia di atas muka bumi ini tldak dapat lari dari ditlmpa ujian. Ujian Allah SWT boleh datang dalam pelbagai bentuk. Bukan sahaja dalam bentuk kesvsahan tetapi juga kesenangan. Walau seberat mana pun ujian itu datang, kita perlu menmpuhinya dengan penuh kesabaran.

Terbaru, seorang pengguna TikTok memuat naik satu video menceritakan kisah sedlh yang menlmpa sebuah keluarga apabila disahkan p0sitif C0vld-19.

Lepas video call, terus mninggaI dunia

Memang tak dapat dinaflkan, menjadi seorang peskit C0vld-19 sudah tentu satu pengalaman yang s.ukar untuk digambarkan lebih-lebih lagi apabila ianya melibatkan kesemua ahli keluarga. Menerusi video yang dikongsikan di TikTok, wanita yang dipercayai bertugas sebagai pegawai kesihatan memaklumkan bahawa terdapat seorang peskit C0vld-19 berada dalam keadaan kr1tikal.

Lebih mervntun hati apabila mengetahui sebenarnya bukan dia seorang sahaja yang posltif C0vld-19 tetapi ahli keluarga termasuk ibu bapa dan adik beradiknya juga dijngkiti wbak ma.ut itu.

Tetapi kesemua ahli keluarganya itu sedang menjalani ku4rantin di MAEPS, Serdang dan dia seorang sahaja mendapatkan rwatan di hspital. Namun, siapa sangka tldak sempat berkumpul bersama keluarga tersayang, individu ini telah bertemu sang pencipta.

Sempat video call ibu ayah di MAEPS.

Selepas ibunya reda, terus dia menghmbuskan nfas terakhir. Alhamdulillah, dia pasti anak yang baik dan soleh, prginya dia dalam bulan mulia.

Video:


Si mat1 dikatakan sempat video call bersama ahli keluarganya yang lain dan selepas ibu mengeluarkan perkataan ‘mak reda’, individu ini ‘prgi’ buat selama-lamanya.

Semoga ahli keluarga tabah

Sedlhnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://www.malaysiarepoter.com/

Previous article“Wait What! Pkp Balik?”Gelagat Shariq Ank Emma Maemb0ng Cvit H4ti Netizen
Next article“Kadang-Kadang Saya R4sa Neelofa Ni Jen1s Lap4r Perhatian, Sengaja Cari Mas4lah”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here