Home Petua Tips Turut Berada Dalam Kapal SeIam NanggaIa, lsteri HamiI R4yu Netizen D0akan Suaminya.

[Video]Turut Berada Dalam Kapal SeIam NanggaIa, lsteri HamiI R4yu Netizen D0akan Suaminya.

477
0

TragedI yang menlmpa KRI Nanggala-402 milik Tentera laut Ind0nesia (TNI) ternyata mendu.kacitakan ramai. Sinar harapan untuk menjumpai kru yang terselamat semakin pvdar berikutan penemuan serplhan dipercayai kompenan kapal dan bebeberapa barangan oleh pasukan pencari.

Panglima TNI, Hadi Tjahhanto dalam sidang media rasmi TNI berkata, status kapal berkenaan yang diletakkan sebagai ”submi.ssed” sebelum ini atau hiIang juga telah ditukar kepada status ”subs.unk” iaitu tenggeIam di mana berada pada kedalaman 850 meter.

Namun, ahli keluarga masih menaruh harapan yang besar untuk melihat kepulangan kesemua anak kapal dengan selamat termasuk isteri kepada saIah seorang kru iaitu Mita Sofia.

Menerusi perkongsian video di akaun TikTok, wanita ini meminta bantuan orang ramai untuk mendoakan suaminya dan seluruh anak kapal supaya dapat ditemui dengan segera.

Dia yang juga sedang hamiI berkongsi beberapa gambar kenangan indah mereka dan suaminya ketika sedang menjalankan tugas demi negara.

Malah, kata-kata semangat yang dihantar kepada suaminya melalui pesanan mesej untuk terus berta.han demi bay1 mereka yang akan lahir ternyata meru.ntun hati ramai sehingga meraih 12.6 juta tontonan oleh warganet.

Rata-ratanya termasuk Malaysia mendoakan kesemua ahli keluarga anak kapal KRI Nanggala-402 tabah menerima ketentuan ini selain 0perasi pencarian berjalan dengan lancar.

Minta bantuan doa buat suami dan seluruh kru kapal seIam.

Video:

Sumber: TikTok mitasofia_k

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://dbongkar.com/

Previous articleTahniah, Tasha Shilla kini bergelar ibu, selamat bersalin anak lelaki –
Next article“Tangk4p Nyamuk, Jangan G1git Adik..” Gelagat Aafiyah Jaga Adik Cvri Tumpvan Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here