Home Petua Tips Selepas Tvlar Ada Wanita Yang Nafi Isteri Kedua Najib,Ini Ulasan Padu Chef...

Selepas Tvlar Ada Wanita Yang Nafi Isteri Kedua Najib,Ini Ulasan Padu Chef Wan Ada Kaitan Dengan Rosmah

886
0

Kecoh di laman sosial sejak minggu lepas apabila tular mengenai wanita yang did4kwa sebagai isteri baru mantan Perdana Mnteri, Datuk Seri N4jib Tun Razak.

Pelbagai spekulasi mengenainya timbul, malah dijadikan bahan jenaka oleh segelintir warga maya.

Chef selebriti terkenal, Datuk Redzuawan Ismail atau Chef Wan menerusi kemas kini di Instagram tidak terkecuali mengulas mengenai isu itu.

Dia menggesa semua pihak supaya tidak terlalu mudah percaya dengan khabar angin dan menasihati orang ramai agar menjaga tepi kain sendiri saja.

“Kau ingat Kak Mah kasi? Mampus disi4t-si4tkan Najib tu,” tulisnya.

Kapsyen dari Chef Wan,

” Eh betul ke sibuk orang bercerita padal Najib kawin baru? La kau jangan la b0doh dan percaya semua fitn4h ni semua. Kau ingat Kak Mah kasi? M4mpous di si4t si4t kan Najib tu. Ni kau tengok dan baca betul betul.

Jangan la suka membawang tak sudah. Lebih baik kau duduk diam diam cari kvtu kau yg berselerak, d0sa pun kurang”
Apa nak jadi manusia di dunia ini asyik menyebar fitn4h.

 

Sementara itu, menurut mStar Online yang memetik laporan The Star, seorang wanita berusia lingkungan 50-an yang dikaitkan dengan Najib telah membuat laporan p0lis bagi menafikan spekulasi tular berkenaan selain bimbang keselamatan diri ter4ncam.

Keratan the Star semalam,

SEORANG wanita memfailkan laporan polis bagi menafikan spekulasi yang tersebar, mengenai dirinya telah berkahwin dengan bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Wanita berusia 50-an itu membuat laporan p0lis selepas gambarnya tvlar di media sosial dan aplikasi mesej, yang mendakwa dia merupakan ‘isteri kedua’ Najib.

Ketua P0lis Daerah Wangsa Maju, Superitendan Rajab Ahad Ismail mengesahkan mereka menerima laporan daripada wanita berkenaan, sambil menambah bahawa pihaknya akan merujuk perkara tersebut kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

“Ya, kita telah terima laporan itu dan telah membuka siasatan. SKMM juga telah dimaklumkan mengenai kees itu,” katanya.

Dalam laporan yang diperoleh The Star, wanita itu, dikenali sebagai Noorhaiza Abdullah, menafikan telah berkahwin dengan Najib.

Siapalah yang mula-mula menyebarkan khabar angin itu ya?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : CARI

Previous article‘Saya Nak Gaji RM3500,Duduk Rumah Teres Dan Pakai Kereta Exora’ Aliff Syukri Nak Tukar Jadi Hidup Susah Pula Rupanya Ada Sebab
Next articlePusat Hiburan Juga Diarah Tutup, PM Muhyiddin Yassin Umumkan Perintah Kawalan Pergerakan 14 Hari

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here