Home Petua Tips Zulin Aziz Tak Mel4tah Dikr1tik Tudung Makin Singk4t Sejak Kurus

Zulin Aziz Tak Mel4tah Dikr1tik Tudung Makin Singk4t Sejak Kurus

66
0

Tampil langsing dan berat badan menyusvt sejak tahun lalu, ramai yang meng4gumi kejayaan pelakon Zulin Aziz. Namun, Zulin sering ditegur netizen tudungnya semakin s1ngkat sejak kurus.

Tidak mudah mel4tah dengan kritikan tersebut, Zulin memberikan respon yang baik. Menurut Zulin, meskipun dia berjaya mengurangkan berat badan namun dia masih lagi orang yang sama.

“Orangnya masih sama. Saya gemuk ke kurus ke, saya pakai tudung semua jenis. L4buh ada, p3ndek ada. Saya ni memang begini tapi tak semestinya terus begini,” katanya.

Dalam pada itu, Zulin mengucapkan terima kasih di atas teguran diberikan dan akan cuba memperbaiki penampilannya dari masa ke semasa.

Terdahulu, Zulin meng4kui ada netizen meny1ndirny4 dengan m3nyuruh men4nggalkan tudung kerana sudah mula berpak4ian ket4t sejak berbadan langsing. Zulin mengakui adakalanya dia terl3ka dan tegur4n netizen membuatkan dia cep4t sed4r.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.rotikaya.com/

Previous articleEina Azman Moh0n Ma4f, Aku1 Ada Mas4lah Kes1hatan
Next articleKedengaran kas4r tapi keluarga dah terbiasa, gaya ‘brut4l’ Makcik Petir tegur anak-anak dalam video TikTok cvri perhatian ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here