Home Petua Tips Raih Anugerah Cemerlang, Si Kecil G1gih 4ngkut Piala Ke Pus4ra Nak Tunjuk...

Raih Anugerah Cemerlang, Si Kecil G1gih 4ngkut Piala Ke Pus4ra Nak Tunjuk Ayah

71
0

Kehil4ngan insan tersayang yang pergi buat selama lamanya adalah peng4laman p4hit dan s3dih buat semua orang. Tetapi itulah hakikat kehidupan iaitu setiap yang bern4fas mesti akan pergi tidak kira cepat ataupun lambat kerana itulah lumr4h kehidupan.

Bagi yang masih mempunyai anak-anak yang masih kecil, dugaan pem3rgian seorang ayah adalah amat p4hit dan pada usia yang masih tidak faham apa itu kem4tian, ianya adalah susah untuk digambarkan bagaimana anak kecil itu akan memahami.

Sebuah video kini telah tul4r di Aplikasi Tik Tok kerana video tersebut mem4parkan seorang kanak-kanak perempuan yang masih kecil membawakan piala dan pingat yang diperolehinya datang ke kubvr ayahnya yang telah men1nggal beberapa tahun dahulu disebabkan masalah komplikasi kesih4tan.

Walaupun sudah diberitahu bahawa tidak elok membawakan barangan itu ke kawasan perkubvran tetapi katanya hendak ditunjukkan kepada arw4h ayahnya dan apabila saat kanak2 itu meminta ayahnya supaya mendoakan dirinya menjadi anak solehah dan berjaya itu membuatkan ramai netizen yang men4ngis dengan kem4tangan yang jel4s pada kanak-kanak perempuan itu walaupun usia masih kecil.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang ters3ntuh hati kerana pda usia yang masih kecil kanak-kanak itu seolah2 cukup faham dan menerima kem4tian ayahnya itu. Ramai juga netizen yang meng4lirkan air mata kerana s3dih melihat video itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article5 Bukti Wan Sharmila Adalah Orang Yang Bakal Shuib Mahu J4dikan Jod0hnya!
Next article[VIDEO] Adegan lucu suami kena ‘prank’ dengan isteri buat ramai terhibur

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here