Home Petua Tips Rupa Paras Dilabel ‘Nenek’, Fatiya Latiff Terpaksa Jumpa Pakar Psikologi

Rupa Paras Dilabel ‘Nenek’, Fatiya Latiff Terpaksa Jumpa Pakar Psikologi

14
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Fatiya Latiff baru baru ini menerima pelbagai ecaman dari netzine membuatkan beliau berada di tahap paling teruk. Beliau yang merasakan dirinya mengalami tekanan mental berkongsikan gambar sedang merawat diri di sebuah klik pakar psikologi dan emosi baru baru ini..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Fatiya baru baru ini hadir di jamuan raya rakan rakan selebriti namun beliau dikecaman teruk kerana dilabel sebagai nenek akibat rupa parasnya yang semakin menua dan pucat. Hasil pujukan rakan rakan artis, beliau kini sedang menjalani rawatan psikologi untuk memulihkan Kembali emosi dan mental beliau setelah dihentam netizen..

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fathia (@fatiyalatiff)


Berikutan itu, Fatiya menegur netizen untuk lebih berhati hati dalam memberikan komen negative kerana hal ini mampu menjejaskan emosi dan mental seseorang. Jika tiada keperluan utnuk bersuara,lebih baik mendiamkan diri atau terus belock beliau sahaja. Apa apa pun semoga Fatiya beransur pulih seperti sedia kala..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleTeruja Pulang Malaysia, Leona Belanja Lagu Negaraku, Sekali Lain Pula Netizen Pandang !

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here