Home Petua Tips “Berusaha Naik Dengan Perempuan Lain, Pastu Dah Famous Sambut Dengan Perempuan Lain..”-...

“Berusaha Naik Dengan Perempuan Lain, Pastu Dah Famous Sambut Dengan Perempuan Lain..”- Netizen

178
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari El Azman yang merupakan founder untuk baju Elrah menjadi perhatian ramai apabila beliau kini telah gapai impian beliau dalam memajukan jenama Elrah. Namun hal ini menjadi bahan kritikan netizen apabila beliau menyambut perkara tersebut dengan pasangan barunya.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, jenama tersebut adalah gabungan nama beliau dan bekas isterinya iaitu Amira. Namun pada akhirnya beliau menyambut kejayaan tersebut dengan pasangan barunya. Berikutan itu beliau turut berkongsikan pengiklanan beliau yang berbentuk 4D di Tiktok milik beliau.

Hal ini boleh ditonton di :

@elazmanDream Do Come True

♬ original sound – El Azman

Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan berkenaan perkara berikut. Beloau kini meluahkan lebih bahagi bersama pasangan barunya dan ingin berjaya di samping wanita tercinta dan berharap agar isu beliau dan bekas isterinya tidak dijadikan isu lagi. Apa apa pun semoga El Azman dapat meraih kejayaan dalam kerjaya beliau..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Jika Lelaki Itu Menyakitimu, Pulanglah Ke Pangkuan Keluargamu..”- Ibu Bella Astillah
Next article“Pedih Ruhainies Tengok Iklan Ni..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here