Home Viral “Hampir Pecah Speaker Sekali Dia Tarik Madah Berhelah..”-Netizen

“Hampir Pecah Speaker Sekali Dia Tarik Madah Berhelah..”-Netizen

29
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Ziana Zain yang menceritakan kisah hidupnya sebagai seorang artis membuatkan ramai geli hati.Beliau yang mengaku dirinya sebagai kakak kepada Anuar Zain itu membuatkan ramai terhibur kerana beliau tersasul dalam rakaman tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau turu mengaku bahawa beliau pernah mencampakkan mikrofon dan hal itu tidak dapat dilupakan sama sekali. Berikutan itu, beliau turut belanja suara beliau menyanyikan not paling tinggi dalam lagunya iaitu Madah Berhelah buat ramai memberikan pelbagai komen yang menghiburkan.

Hal ini boleh ditonton di :

@encikreview Saya lah Ziana Zain @zianazainofficial #zianazain #zianazainontiktok #ZIANAZAINKONSERT24 #sembangentertainment #newreleases #trendingnewsmalaysia #beritatiktok #tiktok #tiktokmalaysia #tiktokentertainment #KongsiBersama #kongsicerita #kongsijer #kongsipov #zianazainxzukkini ♬ original sound – Encik Review


Berikutan itu, Ziana Zain turut meluahkan bahawa beliau juga pernah berlakon pada usia mudanya dan hal itu merupakan titik beliau untuk menjadi seorang selebriti terkemuka di tanah air. Apa apa pun semoga Ziana Zain dapat menghiburkan para peminatnya di masa yang akan dating..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Eh Dah Sedap La Suara Dia..”- Nabila Razali Raih 1 Juta Penonton Di Tiktok Lepas Terbelanja Suara Merdu
Next articleTeruja Pulang Malaysia, Leona Belanja Lagu Negaraku, Sekali Lain Pula Netizen Pandang !

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here