Home Viral Teruja Pulang Malaysia, Leona Belanja Lagu Negaraku, Sekali Lain Pula Netizen Pandang...

Teruja Pulang Malaysia, Leona Belanja Lagu Negaraku, Sekali Lain Pula Netizen Pandang !

76
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Leona yang merupaan anak kepada seorang selebriti tanah air iaitu Azhar Sulaiman kini pulang ke Malaysia untuk bercuti setelah lama ke luar negara untuk menyambung pelajarannya.Keterujaan Leona pulang ke tanah air membuatkan beliau belanjaka sebuah lagu Negaraku buat para peminatnya.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Leona yang teruja bangun pagi di tanah air terus berkongsikan video beliau dengan berpakaian kelawar dan menyanyikan lagu kebangsaan iaitu Negaraku.Namun segelintir netizen terpandang anggota bada Leona yang tertekap dengan baju kelawar.

Hal ini boleh ditonton di :

@leonathe2ndSaya dah balik

♬ original sound – le yoooooooo na


Berikutan itu, Leona yang sifatnya yang bersahaja itu gemar melayan parap eminatnya engan menghafal lagu negeri Kelantan dan membuatkan ramai terhibur.Apa apa pun selamat bercuti kepada Leona dan berharap agar lebih mengisi masa lapang Bersama keluarga tercinta.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Hampir Pecah Speaker Sekali Dia Tarik Madah Berhelah..”-Netizen
Next articleRupa Paras Dilabel ‘Nenek’, Fatiya Latiff Terpaksa Jumpa Pakar Psikologi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here