Home Viral “Saya Pernah Kerja Grab, Sekarang Saya Dah Jadi ‘Pusher’…”- Aslam

“Saya Pernah Kerja Grab, Sekarang Saya Dah Jadi ‘Pusher’…”- Aslam

41
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Aslam yang kini sudah muncul Kembali di platform TikTok mengejutkan orang ramai. Beliau yang meluahkan sudah berasa kental untuk berkomunikasi dengan orang luar untuk menjernihkan suasana. Dalam live tersebut Aslam menerangkan beberapa perkara untuk menjernihkan suasana keadaan beliau yang beristeri dua..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Aslam menyatakan bahawa beliau sudah tidak lagi bekerja sebagai pembawa grab dan beliau hanya bekerja hanya 6 bulan sahaja. Kini pekerjaan barunya merupakan pusher. Hal ini sedikit sebanyak mengejutkan ramai pihak dengan kenyataan yang diberikan oleh Aslam.

Hal ini boleh ditonton di :

@sangkucing Aslam berjiwa kental #aslam #marissa #marissadania #normanhakim #aslammarissakhawin ♬ original sound – SangKucing


Berikutan itu, Aslam mengharapkan para netizen untuk berhenti mengadu domba rumahtangga beliau dan berharap agar perkahwinan beliau diredhai oleh semua. Apa apa pun semoga hal hal yang baik sahaja berlaku pada Aslam dan keluarga dan dapat gapai impian yang diimpikan selama ini..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Bini Haqiem Rusli Ni Level Level Perempuan Simpanan Je..”- Netizen
Next article“Eh Dah Sedap La Suara Dia..”- Nabila Razali Raih 1 Juta Penonton Di Tiktok Lepas Terbelanja Suara Merdu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here