Home Viral “Bini Haqiem Rusli Ni Level Level Perempuan Simpanan Je..”- Netizen

“Bini Haqiem Rusli Ni Level Level Perempuan Simpanan Je..”- Netizen

70
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari isteri penyanyi terkenal iaitu Sofea yang merupakan isteri kepada Haqiem Rusli menjadi perhatian ramai. Beliau berkongsian satu video Bersama Haqiem membuatkan ramai yang tidak berpuas hati dengan pakaian beliau yang semakin seksi sewaktu melancong di luar negara baru baru ini..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Sofea yang kini selesa dengan pemakaian terkini membuatkan para netizen pelik kerana suaminya iaitu Haqiem Rusli tidak pernah berkongsikan foto beliau di Instagram. Hal ini membuatkan ramai mendakwa bahawa Haqiem Rusli berpura pura bujang di Instagram.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@anissofeaaz)


Berikutan itu, Haqiem menjelaskan di perkongsian di Instagram beliau bahawa beliau sangat menyayangi isterinya,Sofea an berharap orang ramai mendoakan beliau dan isterinya supaya dapat diberikan hidayah yang sempurna untuk menutup aurat Kembali. Apa apa pun semoga hubungan mereka kekal selamanya.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Aliff Tak Pernah Over & Dia Sangat Pemurah..”-Ummi Nazeera Dedah Sikap Aliff Aziz Yang Ramai Tak Tahu
Next article“Saya Pernah Kerja Grab, Sekarang Saya Dah Jadi ‘Pusher’…”- Aslam

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here