Home Viral “Aliff Tak Pernah Over & Dia Sangat Pemurah..”-Ummi Nazeera Dedah Sikap Aliff...

“Aliff Tak Pernah Over & Dia Sangat Pemurah..”-Ummi Nazeera Dedah Sikap Aliff Aziz Yang Ramai Tak Tahu

35
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari temu bual Bersama seorang pelakon Wanita iaitu Ummi Nazeera yang mendedahkan sikap Aliff Aziz yang merupakan selebriti yang menjadi kontroversi dan bualan hangat. Beliau mendedahkan sikap Aliff semasa penggambaran dan membuatkan ramai tidak sangka..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Ummi menyatakan bahawa Aliff sanagt menghormati dan tidak pernah over dalam sesebuah hal termasuk dalam praktis lakonan. Beliau menyatakan lagi jika ada keperluan untuk bertanya, Aliff seorang pelakon yang akan terus bertanya di set sahaja. Tambahan pula ramai gemar dengan beliau yang pernuh dengan disiplin dan sangat pemurah Ketika di set penggambaran..

Hal ini boleh ditonton di :

@mstarmalaysia Part 1 – Ummi Nazeera dedah sikap Aliff Aziz di lokasi penggambaran… ”Ramai senang hati, dia sangat pemurah” #sembangentertainment #mstar #umminazeera #aliffaziz ♬ original sound – mStar Official

Berikutan itu, Ummi menyatakan bahawa beliau masih berkawan dengan selebriti tersebut dan hal ini sudah diketahui oleh suaminya sendiri.Beliau turut berharap agar ujian yang ditimpa oleh Aliff dan Bella dapat diselesaikan dengan baik.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Abby Abadi Putar Belit Fakta, Nak Aslam Sepenuhnya Untuk Marissa..”-Netizen
Next article“Bini Haqiem Rusli Ni Level Level Perempuan Simpanan Je..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here