Home Viral “Abby Abadi Putar Belit Fakta, Nak Aslam Sepenuhnya Untuk Marissa..”-Netizen

“Abby Abadi Putar Belit Fakta, Nak Aslam Sepenuhnya Untuk Marissa..”-Netizen

102
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Misya yang merupakan isteri pertama Aslam yang meluahkan beberapa fakta yang tidak benar setelah mendengar temu bual dari Abby Abadi baru baru ini. Kenyataa Misya mengejutkan ramai pihak dan ramai menganggap Abby Abadi cuba putar belitkan fakta berkenaan isu anak beliau iaitu Marissa..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Misya menyatakan bahawa Aslam dan Marissa tidak bersekolah di tempat yang sama dan hubungan beliau dan Marissa masih ada sempadan dan perlukan masa untuk bersua. Tambahan pula isu ini membabitkan maruah keluarga Misya terutama ibunya yang tidak tahu apa apa berkenaan hal tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

@media_penglipurlara Isteri pertama Aslam, Umisya memperjelaskan beberapa perkara yang disuarakan oleh follower ketika live. #aslam #umisyamazlan #marissa #fypã‚· #viral ♬ original sound – mediapenglipurlara

Berikutan itu, Misya meluahkan bahawa beliau kesian melihat ibunya yang pernah diserang di surau gara gara kes tersebut dan beliau terpaksa menceritakan hal rumahtangga beliau kepada ibunya. Apa apa pun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik di masa yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Jadi Manusia Jangan Busuk Hati Sangat..”-Intan Najuwa ‘Sound’ Individu Kutuk Badan Wanita Hamil Di Ruangan Komen
Next article“Aliff Tak Pernah Over & Dia Sangat Pemurah..”-Ummi Nazeera Dedah Sikap Aliff Aziz Yang Ramai Tak Tahu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here