Home Viral “Jadi Manusia Jangan Busuk Hati Sangat..”-Intan Najuwa ‘Sound’ Individu Kutuk Badan Wanita...

“Jadi Manusia Jangan Busuk Hati Sangat..”-Intan Najuwa ‘Sound’ Individu Kutuk Badan Wanita Hamil Di Ruangan Komen

35
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Intan Najuwa yang merupakan seorang selebriti yang terkenal di tanah air berkenaan titik pertemuan beliau dengan suami tercintanya. Beliau yang berasal dari Johor Bahru itu kini sedang sambung belajar dalam bidang perguaman membuatkan para peminat mula kagum dengan kehidupannya.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Intan Najuwa menyatakan bahawa beliau mula mengenali suaminya sebagai rakan dan suaminya yang cuba dakti beliau terlebih dulu. Dalam pada itu perkongsian beliau membuatkan orang ramai memberikan pendapat dan komen. Namun seorang individu muncul memeberikan komen yang negatif dengan mengutuk badan wanitaa hamil di ruangan komen.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa (@intannajuwa)

Berikutan itu, Intan yang menyedari komen tersebut langsung menegur keras dengan menyatakan untuk tidak memberikan ulasan sebegitu dan para peminat belizu mula menyokong tindakan Intan. Apa apa pon semoga Intan sentiasa Bahagia di samping suami tercinta dan dapat mengejar impian yang diinginkan.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleAslam Mengaku Bawa Grab, Buka Akaun TikTok Baru ‘Aslam Grab’
Next article“Abby Abadi Putar Belit Fakta, Nak Aslam Sepenuhnya Untuk Marissa..”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here