Home Viral Aslam Mengaku Bawa Grab, Buka Akaun TikTok Baru ‘Aslam Grab’

Aslam Mengaku Bawa Grab, Buka Akaun TikTok Baru ‘Aslam Grab’

81
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Aslam yang kini turut menjadi bualan ramai apabila Abby Abadi mendedahkan pekerjaan sebenar Aslam untuk menyara kedua dua isterinya. Beliau yang kini tampil kehadapan dengan membuka satu akaun TikTok yang dinamakan sebagai ‘Aslam Grab’.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Aslam kini kelihatan egitu Bahagia apabila beliau sering bermanja dengan isteri pertamanya di social media dan akhirnya beliau membuat keputusan untuk membuka akaun peribad miliknya sendiri. Dalam akaun tersebut,beliau menyatakan bahawa beliau bekerja sebagai abang grab dan beliau turu meminta agar peminat beliau untuk mengikuti laman social miliknya.

Hal ini boleh ditonton di :

@aslamgrab♬ original sound – aslam


Berikutan itu, para peminat mula terkejut dengan Tindakan Aslam tersebut dan kini beliau meraih beribu followers di TikTok. Apa apa pun semoga Aslam dapat menjadi seorang suami yang baik buat kedua dua isterinya kelak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleLan Pet Pet Kutuk Usop “Gigi Jongang” Depan Muka Bikin Ramai Dekah
Next article“Jadi Manusia Jangan Busuk Hati Sangat..”-Intan Najuwa ‘Sound’ Individu Kutuk Badan Wanita Hamil Di Ruangan Komen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here