Home Viral Lan Pet Pet Kutuk Usop “Gigi Jongang” Depan Muka Bikin Ramai Dekah

Lan Pet Pet Kutuk Usop “Gigi Jongang” Depan Muka Bikin Ramai Dekah

47
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Usop di TikTok yang membelanjakan sesbuah lagu miliknya kepada tetamu yang hadir di sebuah jamuan hari raya baru baru ini buat ramai geli hati.Hal ini kerana Lan Pet Pet yang turut berada di situ menghangatkan suasana dengan lawak beliau yang bersahaja itu.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Lan Pet mengaju Usop sepanjang beliau menyanyikan lagu tersebut, malah beliau mengutuk gigi Usop yang dianggap jongang itu membuatkan Usop geli hati melihatnya. Usop menyatakan bahawa beliau tidak terasa hati akan Tindakan pelawak itu malah beliau sangat gemar akan kehadiran Lan Pet Pet pada Ketika itu.

Hal ini boleh ditonton di :

@usop_97 Kalau ada abg lan mmg aku tak boleh fokus hahahah @Lan Pet Pet ♬ Gelora – Usop


Berikutan itu, para peminat mereka mula ketawa geli hati melihat persembahan mereka yang sangat melucukan. Apa apa pun semoga mereka dapat mengejar impian dan cita cita mereka untuk Berjaya dalam industry yang mereka ceburi kelak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleRuhainies & Aliff Aziz Masih Saling Follow Instagram, Netizen Syak Ruhainies Hanya ‘Propa’ Cakap Sudah Move On
Next articleAslam Mengaku Bawa Grab, Buka Akaun TikTok Baru ‘Aslam Grab’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here