Home Viral Ruhainies & Aliff Aziz Masih Saling Follow Instagram, Netizen Syak Ruhainies Hanya...

Ruhainies & Aliff Aziz Masih Saling Follow Instagram, Netizen Syak Ruhainies Hanya ‘Propa’ Cakap Sudah Move On

67
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari temu bual bersama Ruhainies baru baru ini menarik perhatian ramai.Dalam temu bual tersebut, Ruhainies menyatakan bahawa beliau sudah tiada keperluan untuk berhubung dengan Aliff Aziz kerana drama yang mereka lakonkan bersama juga sudah berakhir..

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Ruhainies menjelaskna bahawa beliau sudah tidak ingin mengeruhkan lagi keadaan dan berharap agar para netizen move on berkenaan hal tersebut. Beliau turut menyuarakan bahawa beliau kini sedang sibuk bekerja kerana menerima banyak job yang diberikan kepada beliau.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HIBGLAM (@hibglam.com.my)

Berikutan itu, netizen mula menyangka Ruhainies hanya propa sahaja apabila beliau menyatakan bahawa beliau sudah tidak berhubung lagi dengan Aliff namun mereka masih saling mengikuti Instagram. Apa apa pun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Nanti Ada Yang Meroyan..”- Aiman Hakim Kongsi Gambar Int1m Dengan Zahirah Macwilson Dikecam Netizen
Next articleLan Pet Pet Kutuk Usop “Gigi Jongang” Depan Muka Bikin Ramai Dekah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here