Home Viral “Eh Dah Sedap La Suara Dia..”- Nabila Razali Raih 1 Juta Penonton...

“Eh Dah Sedap La Suara Dia..”- Nabila Razali Raih 1 Juta Penonton Di Tiktok Lepas Terbelanja Suara Merdu

49
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Nabila Razali yang berkongsikan satu video beliau menyanyikan sebuah lagu ciptaan Dato Siti Nurhaliza iaitu Azimat Cinta mengejutkan orang ramai. Terdahulu beliau sering dikecam dengan suara beliau namun kini beliau semakin mahir dalam penyampaian nyanyian sehingga buat ramai terkejut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau menjelaskan bahawa pada awalnya beliau hanya ingin menyalakan lilin sahaja namun beliau sempat belanja chorus lagu tersebut kepada para peminat beliau tanpa memasang musik dan hal ini membuatkan beliau menerima pelbagai pujian positif kerana suara beliau yang kini semakin lunak dan merdu.

Hal ini boleh ditonton di :

@nabila.razalii Niat nak bakar lilin je #CandleCover ♬ original sound – nabila.razali

Berikutan itu, Nabila Razali pernah meluahkan bahawa beliau kini tekun dalam mepelajari kemahiran vocal dan nyanyian untuk menjadi seorang penyanyi yang professional. Beliau turut berterima kasih kepada peminat beliau yang sering menyokong beliau dari dulu sehingga kini dan beliau berharap agar beliau dapat mengecapi impian beliau untuk menjadi seorang penyanyi yang professional di masa akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Pernah Kerja Grab, Sekarang Saya Dah Jadi ‘Pusher’…”- Aslam
Next article“Hampir Pecah Speaker Sekali Dia Tarik Madah Berhelah..”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here