Home Viral “Jika Lelaki Itu Menyakitimu, Pulanglah Ke Pangkuan Keluargamu..”- Ibu Bella Astillah

“Jika Lelaki Itu Menyakitimu, Pulanglah Ke Pangkuan Keluargamu..”- Ibu Bella Astillah

80
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari ibu kepada Bella Astillah yang meluahkan rasa di sosial medianya dengan menyatakan kepada anak perempuannya untuk pulanglah ke pangkuan keluarga jika lelaki itu telah menyakitimu. Luahan tersebut meruntun hati netizen apabila satu klip Bella menangis sambil memeluk keluarganya raih perhatian.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Bella begitu banyak berkorban dengan meninggalkan ahli keluarganya demi suami dan akhirnya berada di kemelut penceraian. Bella yang bertemu dengan ahli keluarganya di lapangan terbang itu terus memeluk pakciknya dan menangis semahunya di situ.

Hal ini boleh ditonton di :

@syafiqyusofff6 my one and only uncle ❤️ #bellaastillah #aliffaziz #fypシ゚viral #viraltiktok #foryourpage #fypage #fypシ ♬ Seribu Kemanisan – Siti Nurhaliza


Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan berkenaan perkara berikut. Bella kini semakin kuat atas sokongan kleuarga dan rakan rakan kerja beliau dan kini beliau telah memfailkan penceraian beliau terhadap Aliff Aziz. Apa apa pun semoga perkara ini dapat diselesaikan dengan baik..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dulu Saya Memang Bercinta Dengan Aliff, Sekarang Saya Lagi Memilih Bella..”- Adira Suhaimi
Next article“Berusaha Naik Dengan Perempuan Lain, Pastu Dah Famous Sambut Dengan Perempuan Lain..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here