Home Viral “Dulu Saya Memang Bercinta Dengan Aliff, Sekarang Saya Lagi Memilih Bella..”- Adira...

“Dulu Saya Memang Bercinta Dengan Aliff, Sekarang Saya Lagi Memilih Bella..”- Adira Suhaimi

129
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari peminat Adira Suhaimi berkenaan kisah Adira Suhaimi yang pernah bercinta dengan Aliff Aziz. Adira menjelaskan bahawa beliau kini lagi memilih Bella Astillah setelah apa yang menimpa terhadap rumahtangga Bella dan Aliff…

Menurut daripada perkongsian yang diterima, peminat Adira Suhaimi menyatakan bahawa kemunculan Adira bersama Bella di perkarangan pejabat baru baru ini menandakan persahabatan mereka yang telah lama terjalin. Adira menjelaskan wanita yang menyakiti hati wanita lain tidak perlu dan tidak layak untuk dijadikan sebagai seorang sahabat.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSF53yBuD/

Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan berkenaan perkara berikut. Beliau yang kini menyokong Bella dalam menyelesaikan isu rumah tangga Bella dan Aliff kini dipuji oleh netizen. Apa apa pun semoga Bella Astillah dapat menyelesaikan perkara tersebut dengan baik..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleKesian Ruhainies & Aliff Aziz, Terpaksa Dedah Kronologi Ditangkap Khalwat Lepas Jadi Bahan Provokasi
Next article“Jika Lelaki Itu Menyakitimu, Pulanglah Ke Pangkuan Keluargamu..”- Ibu Bella Astillah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here