Home Viral Kesian Ruhainies & Aliff Aziz, Terpaksa Dedah Kronologi Ditangkap Khalwat Lepas Jadi...

Kesian Ruhainies & Aliff Aziz, Terpaksa Dedah Kronologi Ditangkap Khalwat Lepas Jadi Bahan Provokasi

81
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Ruhainies dan Aliff Aziz yang mendedahkan kronologi mereka sewaktu mereka ditangkap oleh JAWI baru baru ini di sebuah kondo mewah. Kejadian tersebut menimbulkan kontroversi dan sehubungan pada itu Bella Astilah telah memfailkan cerai terhadap Aliff Aziz selepas peristiwa tersebut.

Berikut merupakan bukti mesej antara Risteena Dan Ruhainies:

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Ruhainies dan Aliff Aziz difahamkan hanya menunggu ketibaan kakak kepada Ruhainies iaitu Risteena ke kediaman Ruhainies. Namun sementara menunggu mereka diserbu oleh pihak berkuasa. Perkara tersebut telah menimbulkan banyak salah faham dan sedikit sebanyak menghancurkan reputasi kerjaya mereka.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ruhainies7


Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan berkenaan perkara berikut. Ruhainies menjelaskan dalam kenyataan beliau bahawa beliau tidak ingin Aliff dan Bella berpisah dan beliau sangat sayang akan persahabatan mereka yang telah terbina. Beliau turut berharap dapat bertemu dengan Bella untuk menyelesaikan hal tersebut dengan baik.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Allah Suruh Pakai Tudung Tak Buat, Kalau Sebab Duit..”- Che Ta Titip Pesanan Panas Untuk Selebriti Freehair
Next article“Dulu Saya Memang Bercinta Dengan Aliff, Sekarang Saya Lagi Memilih Bella..”- Adira Suhaimi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here