Home Viral “Pedih Ruhainies Tengok Iklan Ni..”- Netizen

“Pedih Ruhainies Tengok Iklan Ni..”- Netizen

88
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari kitsui Malaysia yang berkongsikn satu iklan untuk tatapan mum. Dalam perkongsian mereka, muka pelakon Ruhainies ditutup utnuk menjaga jenama mereka. Kitsui Malaysia memohon maaf atas perkara yang telah berlaku dalam mengambil artis tersebut untuk penggambaran mereka.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, jenama tersebut mengambil artis tersebut hasil penelitian rapi yang dilakukan pada Oktober 2023. Namun berhubung dengan kontroversi yang ditangkap khalwat baru baru ini jenama tersebut berharap agar mereka tidak terkesan kerana mereka juga tidak menyokong artis yang berkelakuan tidak baik.

Hal ini boleh ditonton di :

@kitsuimalaysia KENYATAAN RASMI Sempena bulan ramadhan al mubarak ini, KITSUI dengan rendah diri ingin memohon ampun dan maaf diatas segala kesulitan dan kekeliruan yang berlaku terutama posting kami yang melibatkan seorang artis terkenal tanah air. Penggambaran iklan produk KITSUI ini menggabungkan tiga artis terkenal tanah air iaitu Wany Hasrita, Hisyam Hamid dan Ruhainies. Pemilihan mereka bertiga untuk menjayakan rakaman Kitsui Ramadan Greetings dan Kitsui Raya itu dibuat setelah penelitian rapi dilakukan pada october 2023 Berhubung dakwaan ditangkap khalwat yang dihadapi oleh salah seorang pelakonnya, KITSUI berharap ia tidak memberi kesan kepada tayangan iklan itu kerana rakaman tersebut sudah siap dirakamkan pada Disember 2023 dan seramai 100 krew produksi yang terlibat dalam menjayakan iklan ini. ⛔️⛔️ KITSUI TIDAK MENYOKONG MANA-MANA PIHAK, KELAKUAN BURUK ATAU KONTROVERSI ⛔️⛔️ Di kesempatan ini bersempena bulan mulia, pihak kitsui berbesar hati ingin menginfaqkan sebahagian keuntungan kami kepada pihak² yang memerlukan terutama rumah anak² yatim. Semoga dengan setiap ringgit pembelian mendapat rahmat dan berkat dariNya. Terima kasih atas segala sokongan dan keprihatinan anda terhadap Kitsui. KITSUI mengucapkan selamat menjalani ibadah Ramadan kepada semua umat Islam. #kitsuiprotectwoman#womanprotectwoman#kitsui @Wany Hasrita ♬ original sound – Kitsui Malaysia


Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan berkenaan perkara berikut. Namun begitu netizen terkejut dengan tindakan yang dibuat oleh jenama tersebut dengan menutup terus muka artis tersebut. Apa apa pun semoga ramai menjadikan perkara ini sebagai pengajaran kepada semua..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Berusaha Naik Dengan Perempuan Lain, Pastu Dah Famous Sambut Dengan Perempuan Lain..”- Netizen
Next articleMarissa Muncul Berbuka Bersama Keluarga, Netizen Soal “Mana Aslam?”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here