Home Petua Tips “Masa Ni Ada Lagi Muka Asal Dia, Sekarang Terlalu Plastik..”- Netizen

“Masa Ni Ada Lagi Muka Asal Dia, Sekarang Terlalu Plastik..”- Netizen

120
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian berkenaan seorang penyanyi yang menjadi perhatian ramai iaitu Hael Husaini yang kini semakin kacak dengan visualnya. Beliau yang merupakan finalis AJL 38 didakawa melakukan perubahan pada bentuk wajahnya sehingga kelihatana begitu berbeza.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, klip yang memparkan wajah beliau pada awal tahun 2020 diamna beliau masih tampak tampan dengan berbaju melayu dan masih macho kerana bermisai dipuji oleh para peminat beliau. Namun kini perubahan pada wajahnya membuatkan ramai merindui wajah aslinya.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFUtUU5v/

Berikutan itu, para netizen mula memnuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Namun jelas kelihatan bahawa Hael hanya rajin bersenam dan beliau berjaya menurunkan berat badan dan nampak lebih visual dari sebelumnya. Beliau pernah menyatakan beliau menggayakan busana untuk naikkan keyakinan dirinya sebagai seorang anak seni.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleDr Malar Sound Kak KM “Kenapa Suka Buat Trend Yang Bagi Mental Trauma Dekat Anak..”
Next article“Sorry Tokti Pon Sumbang, Jadi Kalini Kami Pilih The Gadys..”- Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here